Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سردارقاآنی گفت: حداقل روزانه 15 عملیات علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس انجام می‌شود که آن‌ها حتی از ترس جانشان داخل شهرک‌ها را هم حصار کشی کرده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری بسیج مازندران ، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم شب وداع عاشورایی با سه پیکر مطهر کربلایی شهدای مدافع حرم«شهید حاج رحیم کابلی»،«شهید مصطفی تاش موسی» و «شهید محمد امین کریمیان » افزود : مبارزان فلسطینی آخرین ضربات را بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد می‌کنند
سردار قاآنی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است، تصریح کرد: هر روز شاهد هستیم که ضریب امنیتی رژیم صهیونیستی در حال افول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته فرمانده نیروی قدس سپاه مبارزان فلسطینی در حال برنامه ریزی هستند تا در زمان مناسب آخرین ضربات را بر پیکر پوسیده رژیم صهیونیستی وارد کنند.
سردارقاآنی با بیان اینکه نظام اسلامی همانند گذشته پشتیبان و حامی مظلومان فلسطینی است، خاطرنشان کرد: فرزندان اسلام در سرزمین‌های اشغالی، غزه و لبنان تربیت شده مکتب امامین انقلاب هستند و آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند در مقابل این قهرمانان مقاومت کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: فرزندان اسلام در سرزمین های اشغالی به ظرفیتی رسیدند که نیازهای شان را خودشان برطرف می کنند و فرزندان پرورش یافته مکتب شهدا، در برابر رژیم اشغالگر قدس تا پیروزی کامل ایستادگی می کنند.
فرمانده سپاه قدس با اعلام اینکه دشمنان باید بدانند هیچگاه از خباثت‌ها و جنایت‌هایشان درحق مظلومان منطقه و هر نقطه جغرافیایی غافل نخواهیم شد، افزود: اگرچه دشمن پاسخ دشمنی های خود را در بسیاری از موارد در زمان بسیار کوتاهی گرفته است اما هر کدام که باقی ماند، ما برای آن برنامه داریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عملیات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نشستی با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

هالوی در این نشست با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم، ادامه حملات به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی از هفته ها پیش تاکنون، تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه