Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@11:30:42 GMT

طالقانی: کلید هیات دست من نیست / از ماجدی شکایت کردم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۲۳۴۰

طالقانی: کلید هیات دست من نیست / از ماجدی شکایت کردم

ایسنا/خوزستان رییس سابق هیات فوتبال خوزستان می‌گوید برخلاف این‌که گفته شده او بعد از انتخاب سرپرست جدید برای هیات، درب هیات را قفل کرده و کلید را با خود برده است به این صورت نیست.

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص بسته بودن در هیات فوتبال خوزستان، اظهارکرد:‌ پیش از این‌که تغییر و تحولات در راس هیات فوتبال خوزستان انجام شود ما به کارکنان هیات تا بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی مرخصی داده بودیم و به همین دلیل هیات فوتبال تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:‌ مگر من کلیددار هستم که کلیدهای هیات را با خودم ببرم. من حتی کلید اتاق خودم را هم نداشتم چه برسد که بخواهم کلیدهای هیات را ببرم. این کارها به درد فوتبال نمی‌خورد. من در هیات را قفل نکردم و کلید پیش من نیست. هشت سال مسئولیت هیات فوتبال استان را برعهده داشتم و در بدترین شرایط مدیریت فوتبال خوزستان را تحویل گرفتم و حرف‌هایی که اکنون گفته می‌شود در شخصیت همان افراد است.

طالقانی با تاکید بر غیرقانونی بودن حکم برکناری‌اش از ریاست هیات فوتبال خوزستان از سوی ماجدی، گفت: حکمی که برای من صادر شد اشتباه و غیرقانونی است. رفتار آن‌ها درست نیست و باید با آرامش موضوعات را حل و فصل کرد.

وی عنوان کرد: من پیگیر غیرقانونی کنار گذاشته شدنم از هیات فوتبال خوزستان هستم و از ماجدی نیز شکایت کردم و من قطعا حکم می‌گیرم. ماجدی حق انجام این کار را نداشت. ضمن این که 27 نفر اعضای مجمع از ماجدی به دلیل کاری که نسبت به من انجام داد، شاکی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان عبدالکاظم طالقانی فوتبال هیات فوتبال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است

به گزارش "ورزش سه"، امروز در انگلیس شکایتی رسمی به دادگاه ‏ارسال شد که شاکیان آن سرنوشت عجیبی داشته‌اند.‏

‏ 35 فوتبالیست سابق انگلیسی می‌گویند زمانی که در این کشور ‏فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کردند به دلیل بی‌توجهی مسئولان فوتبال به ‏جراحت وارد شده به مغز بازیکنان، سلامتی‌شان با خطرهای بزرگی ‏مواجه شده است. برای اطلاع از صحت این ادعا کافی است به این ‏آمار توجه کنید: با کارشکنی اتحادیه و لیگ برتر این شکایت سال‌ها ‏است که به مرحله بررسی نهایی نرسیده و در این مدت شش شاکی، ‏که همه ستاره‌های سابق فوتبال بوده‌اند، جان‌شان را از دست ‏داده‌اند. ‏

شکایتی که امروز نهایتا به دادگاه رسید اتحادیه فوتبال، اتحادیه ‏فوتبال ولز و لیگ فوتبال انگلیس و لیگ برتر را متهم می‌کند. آنها ‏همچنین از برد بین‌المللی فوتبال شکایت کرده‌اند که به توصیه‌ها ‏برای تغییر قوانین فوتبال بی‌توجه بوده است. ‏

ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس می‌گویند در جریان مسابقه بارها با ‏بازیکنان حریف برخوردهای شدید سر به سر داشته‌اند و این برخوردها ‏سلامت مغزشان را از بین برده است. ‏

این موضوع مدتی پیش و زمانی بار دیگر در رسانه‌ها مورد توجه قرار ‏گرفت که یکی از شاکی‌ها، جو کیه‌نار، اسطوره تاتنهام و مربی سابق ‏ناتینگهام فارست و نیوکسل، به دلیل زوال عقل از دنیا رفت و پزشکان ‏معتقد بودند آسیب‌های وارد به سر او در دوران فوتبال بازی کردن در ‏این بیماری نقش داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند