Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@20:59:16 GMT

استقبال نورآباد از تاسوعا و عاشورای حسینی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۲۶۲۸

استقبال نورآباد از تاسوعا و عاشورای حسینی

شهردار نورآباد گفت: کلیه عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری برای روز تاسوعا و عاشورا در حالت آماده‌باش است و از پیش از آغاز مراسم تا پایان حضور دسته‌های عزاداری در معابر پاکسازی و شست‌وشوی خیابان‌ها ادامه دارد.

محمد خاص‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نیروی انسانی به همراه تجهیزات در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع بعضی حوادث از پیش تعیین نشده همانند بارش، آب‌گرفتگی یا انباشت زباله در محل‌های پر تردد وارد عمل شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلیه هیئت‌های پرتردد در معابر اصلی برای میزبانی از عشاق الحسین (ع) طی چند نوبت و توسط معاونت خدمات شهری شهرداری شست‌وشو و نظافت می‌شود و گشت‌های ویژه در محدوده تردد دارند تا در صورت بروز مشکلات یا معضلات شهری سریعاً موضوع را رفع کنند.

شهردار نورآباد از پیشتاز بودن این شهرداری در پرداخت حقوق کارکنان خبر داد و خاطرنشان کرد: نورآباد جزو معدود شهرهای کشور است که حقوق و دستمزد کارکنان خود را به موقع پرداخت می‌کند.

خاص‌امیری با بیان اینکه معیشت همکاران همواره دغدغه و اولویت اصلی ما است، تصریح کرد: بدهی‌های سنگین شهرداری از گذشته وجود داشته است، اما با برنامه‌ریزی اصولی و کار جهادی می‌توان حقوق و دستمزد کارکنان را موقع پرداخت کرد.

به گزارش ایمنا، نورآباد شهری در شمال غرب استان لرستان و مرکز شهرستان دلفان است. شهر نوراباد در شمال غربی استان لرستان قرار گرفته و فاصله‌اش تا مرکز استان یعنی شهر خرم‌آباد ۸۵ کیلومتر، کرمانشاه ۹۵ کیلومتر، تهران ۴۹۰ کیلومتر، نهاوند ۶۰ کیلومتر، هرسین ۵۰ کیلومتر و الشتر ۴۰ کیلومتر است.

کد خبر 594191

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری نورآباد شهر نورآباد فضاسازی شهری نورآباد محرم در شهرهای ایران شهر شهرداری شهرداری ها پروژه های شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها شهرهاي ايران مدیریت شهری برنامه ریزی شهری خدمات شهری مدیریت خدمات شهری نظافت شهري نظافت شهر کارکنان شهرداری پاکسازی شهر معیشت کارکنان شهرداری محرم ۱۴۰۱ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳