Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: لیگ با موفقیت و قدرت آغاز شده و سطح رکوردها بالا و رقابت فشرده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهه احمدی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان در خصوص آغاز لیگ برتر تفنگ بانوان و سطح این مسابقات اظهار داشت: پانزدهمین دوره لیگ آغاز شده است و با توجه به اینکه در دو سال گذشته کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داد، لیگ با موفقیت و قدرت آغاز شده است و سطح رکوردها بالا بود و رقابت فشرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه قوانین عوض شده است، در سطح فینال نمی توان تشخیص داد که چه کسی روی سکو قرار می‌گیرد‌. در مجموع رقابت‌ها جدی و فشرده بود و این باعث خوشحالی ما است‌.

وی در خصوص تاثیر لیگ بر آمادگی تیراندازان گفت: مسابقه دادن به تیراندازان کمک می‌کند. با توجه اینکه ما هم به دلایل و مشکلات مختلف خیای نمی‌توانیم در مسابقات مختلف برویم، قطعا مسابقات لیگی که سطح تیراندازان آن بهم نزدیک است، کمک می‌کند تا رکوردها بالاتر برود. وقتی سطح رکوردها بالاتر برود، سطح تیراندازان ملی نیز بالاتر می‌رود و این بسیار خوب است. به همین دلیل می‌گویم لیگ یک مسابقه منسجم منظم و رقابتی و فشرده است. در کل تجربه ثابت کرده که به بالا بردن سطح تیراندازی کمک می‌کند.

ملی‌پوش کشورمان درخصوص نتایج کسب شده در مسابقات هفته اول لیگ تاکید کرد: من هیچ گاه از خودم راضی نیستم و نباید هم راضی باشم و قطعا نقطه ضعف‌ و افت رکورد دارم و باید آن را جبران کنم. فعلا نفر پنجم رنکینگ ایران هستم. یکی دو سالی که نبودم، شرایط بدنی  و رکوردی من افت کرده که کاملا هم طبیعی است. تلاش می‌کنم که تک تک مسابقات برای من مهم و هدفمند باشد.

وی تصریح کرد: تمرینات اختصاصی دارم و زیر نظر مربیان تیم ملی هم هستم و تمرینات آنها را انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم خود را به مسابقات مصر برسانم. سطح رکوردها به خصوص در رشته تفنگ بالا رفته و تیراندازان جوانی در کل دنیا ظهور پیدا کردند که رقابت را سخت کردند و کار برای تیراندازانی مثل من سخت تر شده اما این سختی مانع نمی‌شود کار نکنم و باعث می‌شود هوشیارتر باشم و تمریناتم را منسجم‌تر و قوی‌تر انجام دهم تا در آینده موفق باشم.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رکوردها بالا سطح رکوردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل