Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضاییه با تقدیر از عزاداری زنجانی‌ها گفت: متأسفانه گاهی اوقات شاهد هستیم که در برخی از مجالس انحرافاتی رخ داده که باید مراقب باشیم در راستای اتاق فکر دشمنان عمل نکنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام محمد مصدق شامگاه جمعه در جمع عزاداران هیئت ثارالله ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: به درستی مقام معظم رهبری، زنجان را به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نامیدند چرا که عزاداری‌های زنجانی‌ها در کشور منحصر به فرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "عشق به ابوالفضل(ع)" زنجانی‌ها زبانزد دنیا است، گفت: شما عزاداران حسینی ماه‌ها منتظر بودید تا ماه محرم از راه برسد و لباس سیاه بر تن کنید و برای مظلومیت حسین(ع) عزاداری کنید. اگر ما نتوانیم امام حسین(ع) را به آن گونه که هست، بشناسیم هم در زندگی روزمره خود منحرف می‌شویم و هم به اهدافی که برای خدمت به امام حسین(ع) و دین خدا است، نخواهیم رسید.

معاون اول قوه قضاییه با تأکید بر اینکه شناخت سطحی از امام حسین(ع) در مجالس عزاداری آن به درد نمی‌خورد، گفت: شناخت باید طوری باشد که قدم به قدم با امام جلو برویم و اگر این شناخت و معرفت واقعی درست انجام گیرد از انحراف جلوگیری خواهد کرد؛ همین طور تغییر مسیر زندگی با شناخت از امام  تغییر می‌کند.

وی گریزی به عدم شناخت مردم کوفه از امام زد و گفت: 12 هزار نفر به امام نامه نوشتند و اعلام حمایت کردند ولی چه شد؟ همه مشاهده کردند که همه آن‌ها امام خود را تنها گذاشتند چون که شناخت آن‌ها از امان زمان خود سطحی بود.

شب اول عزاداری در حضور امام خامنه‌ای با مداحی سماواتی و نریمانیجزئیات دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان اعلام شدمحفل عزاداری امام حسین(ع) به عنوان محفل بصیرت و ولایت است

مصدق با تأکید بر اینکه شور حسینی در عزاداری‌ها کافی نیست و باید شعور هم در کنار آن داشته باشیم، گفت: به خاطر همین است که به زنجان پایتخت شور و شعور حسینی گفته می‌شود چرا که در کنار شور عزاداری، شناخت و معرفت واقعی از امام حسین(ع) انجام می‌‌شود. در واقع همین شناخت از امام حسین(ع) کافی است که راه را درست برویم.

وی با تأکید بر اینکه مجالس عزای حسینی نباید طوری برگزار شود که ناخواسته در راستای اتاق فکر انگلیسی‌ها و دشمنان انجام شود، گفت: مجالس امام حسین(ع) باید طوری برگزار شود که دین خدا احیا شود و من به مجالس عزاداری مردم زنجان افتخار می‌کنم.

معاون اول قوه قضائیه در پایان گریزی به موضوع انحراف از هیئت‌ها زد و گفت: جوانان مراقب باشید که دشمنان شما را منحرف نکنند. تزئین ماشین با گل برای حضرت قاسم(ع) همان انحرافاتی است که دشمن می‌خواهد، سؤال ما این است آیا با عقل جور در می‌آید که در روز عاشورا عروسی انجام شود؟

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی اشعار در برخی از هیئت‌ها خوانده می‌شود که معنا و مفهوم خاصی ندارند، عنوان کرد: گاهی اوقات وقتی سینه می‌زنند می‌گویند ما رقاصه عباس هستیم؛ شما غلط کردید که رقاصه عباس هستید، عباس رقاصه نمی‌خواهد بلکه مدافع حرم می‌خواهد.

مصدق در پایان سلام آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان را به مردم زنجان رساند و اعلام کرد: روز گذشته جلسه‌ای با آیت‌الله رئیسی داشتیم و ایشان اعلام کردند که دلشان در زنجان است و سلام من را به زنجانی‌ها برسانید.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم حضرت ابوالفضل العباس ع امام حسین ع قوه قضائیه ماه محرم حرم حضرت ابوالفضل العباس ع امام حسین ع قوه قضائیه ماه محرم معاون اول قوه امام حسین ع زنجانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد