Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس با هدف پایداری تأمین برق کلان شهر البرز و بهبود ولتاژ و پایداری شبکه، متناسب با توسعه روزافزون مشترکین به‌خصوص در بخش مشترکین خانگی، پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت باغستان توسط شرکت برق منطقه‌ای تهران در حال احداث است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در جریان بازدید از این پست ابراز امیدواری کرد با تلاش گسترده مجموعه برق تهران و پیمانکار طرح پیش‌بینی می‌شود بهره‌برداری این طرح همزمان با دهه مبارک فجر فاز اول پروژه افتتاح شود و قبل از آغاز دوران اوج مصرف سال آتی به صورت کامل برق مناطق گسترده‌ای از شمال استان البرز را تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حبیب قراگوزلو با اشاره به پربار بودن قابل توجه پست‌های برق در کلان شهر تهران و البرز تاکید کرد در سال‌های اخیر به‌خصوص استان البرز توسعه قابل توجهی در بخش تعداد مشترکین و میزان مصرف برق داشته و به منظور تأمین نیاز کنونی و آتی مشترکین،‌ مجموعه برق تهران با وجود محدودیت‌های موجود از طریق برنامه‌ریزی کلان و تلاش برای تأمین منابع مالی،‌  اقدامات گسترده‌ای را برای توسعه شبکه و خطوط انتقال و فوق توزیع در این استان به‌عمل آورده است.

این مقام مسئول در همین زمینه اضافه کرد: پست درحال احداث باغستان به گونه‌ای طراحی شده که تا سال‌های آتی، پاسخگوی نیاز شبکه برق بالادست در استان البرز خواهد بود و فشار بسیار قابل توجه و فراتر از استانداردی که در حال حاضر بر روی پست‌های برق کنونی به‌خصوص در دوران اوج مصرف تابستان وجود دارد را تعدیل خواهد کرد.

ایشان با اشاره به پیشرفت قابل توجه بخش ساختمانی و تأمین تجهیزات این پست ابراز امیدواری کرد با جبران تاخیرهای بخش ساختمانی اتاق کنترل و تکمیل آن به زودی فرآیند نصب تجهیزات کنترلی آغاز خواهد شد.

در حال حاضر ترانس مورد نیاز پروژه در محل نصب شده و تجهیزات اساسی از جمله کابل‌های آن تأمین شده است.

گفتنی است کلان شهر البرز یکی از استان‌های بزرگ کشور است که تأمین برق آن برعهده شرکت برق منطقه‌ای تهران بوده و سهم قابل توجهی در بخش مصارف صنعتی و همچنین خانگی این شرکت دارد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعتگران شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان