Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@05:30:16 GMT

جریمه فنرباغچه از سوی یوفا به خاطر پوتین!

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۳۲۲۸

جریمه فنرباغچه از سوی یوفا به خاطر پوتین!

آفتاب‌‌نیوز :

 در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بین فنرباغچه و دیناموکیف، هواداران ترکیه ای با فریاد زدن نام ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دردسرساز شدند.

به گزارش گاردین، پس از سردادن شعار "ولادیمیر پوتین" هواداران فنرباغچه در بازی مقابل دیناموکیف، یوفا این باشگاه ترکیه‌ای را جریمه کرد. طبق اعلام اتحادیه فوتبال اروپا، فنرباغچه باید ۵۰ هزار یورو جریمه بپردازد و قسمتی از ورزشگاه این تیم نیز به روی هواداران بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فنرباغچه در دو سال آینده باز هم این شرایط را تکرار کند، حداقل ۵۰ هزار یورو بپردازد و یک بازی خانگی بعدی خود را بدون تماشاگر برگزار خواهد کرد.

یوفا دلیل این جریمه را این‌گونه اعلام کرد که هواداران ترکیه‌ای اشیائی به داخل زمین پرتاب کردند و شعارهای ناسزا سر دادند.

هواداران متعدد فنرباغچه در نیمه دوم بازی مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در استانبول نام رئیس جمهور روسیه را فریاد زدند.

ویتالی بوژالسکی در دقیقه ۵۷ دیناموکیف را پیش انداخت و سپس هواداران ترکیه‌ای که از این گل خورده ناراحت بودند، نام "ولادیمیر پوتین" را از سکوها فریاد زدند. این حادثه در شبکه های اجتماعی نیز بازتاب گسترده‌ای داشت.

البته بسیاری از هواداران فنرباغچه از رفتار هواداران حاضر در ورزشگاه ابراز تاسف کردند.

علی کوچ از مقامات تیم ترکیه ای رفتار هواداران را محکوم کرد اما حاضر به عذرخواهی از اوکراینی‌ها نشد. او گفت: به نظر من رفتار هواداران نامناسب و غیرضروری بود. این رفتار از هویت و ارزش های فنرباغچه بسیار دور بود اما ما باید چه کنیم؟ دهان مردم را با زیپ ببندیم؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فنرباغچه پوتین یوفا ترکیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا