Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@15:15:23 GMT

بستری ۳۵ بیمار کرونایی در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۳۵۴۰

بستری ۳۵ بیمار کرونایی در نهاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، گفت: در حال حاضر با افزایش مراجعات به مراکز درمانی ۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های شهرستان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، غلامرضا متین با اعلام این خبر، گفت: در روزهای اخیر مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی نهاوند افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این افزایش مراجعات باعث شده در حال حاضر ۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های نهاوند بستری شوند و این روند افزایشی ادامه دارد.

متین افزود: افزایش بیماران باعث شد از شب گذشته شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک نفر فوتی بر اثر کرونا در شهرستان داشتیم و ۶ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان دو بخش برای بیماران کرونایی در نظر گرفته است و در بیمارستان شهید قدوسی نیز بخش "آی سی یو" کرونا ایجاد شده است.

متین اظهار داشت: درصدد هستیم که بیمارستان شهید قدوسی را فقط برای بیماران کرونایی تجهیز کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان پائین آمده است و استقبال از تزریق واکسن نیز کاهش یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در ۱۷ مرکز جامع سلامت و سه پایگاه شهری تزریق واکسن کرونا انجام می شود و مرکز تجمیعی واکسن شهرستان در محل دانشگاه غیر انتفاعی امید در جنب اداره کمیته امداد شهرستان آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

وی در پایان با بیان اینکه در مرکز تجمیعی شهرستان انواع واکسن ها موجود است از شهروندان درخواست کرد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و نسبت به تزریق دز یادآور هرچه سریع تر اقدام کنند.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند کرونا رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد