Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:49:30 GMT

واژگونی تراکتور در مهاباد جان یک نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۳۶۰۰

واژگونی تراکتور در مهاباد جان یک نفر را گرفت

محمدامین صبوری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی یک دستگاه تراکتور در روستای «قوزلوجه» با سه تفر سرنشین موجب شد یک فرد ۴۲ ساله با هویت معلوم جان خود را از دست دهد.

وی اظهار کرد: این حادثه در هنگام حرکت به عقب تراکتور روی داد و راننده جان سالم بدر برد ولی یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد، فرزند وی نیز که نوجوان است مصدوم شده و در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار بخش خلیفان مهاباد اضافه کرد: حال نوجوان مصدوم در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، این حادثه پنجمین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که در سال جاری برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

به گزارش ایرنا، ابتدای سال جاری نیز یک کودک چهار ساله در روستای «سلیم‌ساغول» از توابع بخش مرکزی شهرستان مهاباد، یک مرد ۴۱ ساله در روستای «خاتون خاص»، در روستای «زنده قول» یک کشاورز ۶۵ ساله این شهرستان به دلیل واژگونی تراکتور جان خود را از دست داده بودند و در روستای خره و یک بانوی جوان و این چهارمین حادثه منجر به مرگ با تراکتور است که در شهرستان مهاباد اتفاق می‌افتد.

به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و پرهیز از تردد با سرعت بالا در پیچ ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند در غیر این صورت شاهد واژگونی، پرت شدن راننده و جان باختن به علت برخورد سر با جسم سخت یا قرار گرفتن و له شدن در زیر تراکتور خواهیم بود.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی مرگ و میر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی مرگ و میر مهاباد آذربایجان غربی مرگ و میر بهداشت و سلامت واژگونی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر