Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@21:26:00 GMT

اعزام ۸۰ نفر از کادر درمان بابل به کربلا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۳۶۳۹

اعزام ۸۰ نفر از کادر درمان بابل به کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمدحسین طبرستانی مسؤول ستاد پیاده‌روی مردمی اربعین حسینی راهیان کربلا با اشاره به اینکه مجموعه‌های مختلفی را در حوزه‌های تخصصی تشکیل داده‌ایم که هر یک اثرگذار هستند، اظهار کرد: در حوزه امور هیأتی؛ هیأت یا فاطمه الزهرا (ع) یکی از هیأت‌های بزرگ و تاثیرگذار در سطح کشور است، در حوزه اربعین ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی را از سال ۱۳۹۳ شکل داده‌ایم که در داخل عراق موکب فاطمه‌الزهرا (س) ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگاه ما به حوزه اربعین، فعالیت‌های جهادی و اجتماعی در داخل کشور است.

مسؤول ستاد پیاده‌روی مردمی اربعین حسینی راهیان کربلا بیان کرد: موضوع اربعین برای یک زمان خاص نیست، از نگاه رهبری اربعین تمدن‌ساز است و ما دنبال طرح‌ریزی جریان‌ساز تمدنی دوران ظهور هستیم و این را برای خودمان تکلیف می‌دانیم.

طبرستانی اضافه کرد: بابلی‌ها بیشترین ثبت‌نام را در مراسم اربعین در سطح استان مازندران را تشکیل می‌دهند. 

وی یادآور شد: در مراسم هیأت یا فاطمه الزهرا (س)  شرکت کنندگانی را از شهرها و استان‌های مختلف کشور داریم، دو محور اصلی را که در اربعین ۱۴۰۱ محور قرار دادیم بخش کودک و نوجوان و بخش خانواده است.

طبرستانی خاطرنشان کرد: برای موکب فاطمه الزهرا (س) در شهر کربلا در حال محل اسکانی را برای خواهران در کربلا در حال آماده‌سازی هستیم، ورزشگاه المپیک در کربلا امسال محل استقرار ما است.

مسؤول ستاد پیاده‌روی مردمی اربعین حسینی راهیان کربلا تصریح کرد: درمانگاه امام سجاد (ع) ۸۰ کادر درمان که متشکل از پزشک عمومی، تخصصی و پرستار با همکاری بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و قرارگاه جهادی سجادیه در کربلا فعالیت می‌کند.

طبرستانی یادآور شد: پیش‌بینی ما از اسکان زائران ۵ هزار نفر در روز بوده، البته سهمیه‌ای که عتبات به ما اعلام کردند ۳ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه موکب فاطمه الزهرا کربلا (س) از ۱۶ تا ۲۷ شهریور پذیرای زائران است، افزود: موکب پذیرایی ما در شهر کربلا به صورت شبانه روزی از زائران پذیرایی می‌کند، یک پکیج تصفیه آب در حال ساخت داریم که در کربلا در ایام اربعین روزانه ۲۰ هزار لیتر آب تصفیه می‌کند.

وی ادامه داد: در بخش خواهران موکب فاطمه الزهرا (س) مهد حسین (ع) را برای کودکان در نظر گرفتیم و سعی ما این است شرایط سخت سال‌های گذشته، کم شود. 

طبرستان  در پایان گفت: مراسم فرهنگی و عزاداری در موکب فاطمه الزهرا (س) کربلا در دو نوبت ظهر و شب برگزار می‌شود از حضور سخنرانان بزرگی همچون رحیم پور ازغدی، پناهیان، مرعشی، مومنی و از مداحان بزرگ مثل کلامی، روحانی، رحیمیان، اکبری، طهماسب‌پور، پویانفر، بذری، آهنگران، رسولی، بختیاری استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اعزام به کربلا مازندران موکب فاطمه الزهرا اربعین حسینی پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است

کادر درمان و دانشگاهیان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در حمایت از دانشجویان آزاده جهان، شفاف شدن چهره امپریالیسم غرب و تحقق یافتن اسارت بیان و حقوق ضد بشری آمریکایی از دیگر دستاورد‌های این تجمعات آزادی بخش برخاسته از دانشگاه است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو،بیانیه کادر درمان و دانشگاهیان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در حمایت از دانشجویان آزاده جهان منتشر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رنج‌های امروز اگر مایه‌ی ساختن فردایی بهتر و ایمن ترنشود، فقط به خاطره‌هایی تلخ و بی ثمر فرو خواهد کاست.
من ایمان دارم که تنها شما جوان‌هایی که با درس گرفتن از ناملایمات امروز، قادر خواهید بود راه‌هایی نو برای ساخت آینده بیابیدو سد بیراهه‌هایی شوید که غرب را به نقطه‌ی کنونی رسانده است.
بخشی از نامه مقام معظم رهبری به عموم جوانان در کشور‌های غربی ۸ آذر ۱۳۹۴

اینک پس از گذشت بیش از دو هفته از تحصن و جنبش دانشجویان آزاده ایالات متحده آمریکا و برانگیختن و گسترش موج آن در دانشگاه‌های متعدد جهان، شاهد برخورد غیرانسانی پلیس با دانشجویان و اساتید و تبدیل شدن نهاد دانشگاه به پادگان نظامی و ابراز خشونت هستیم.

دانشجویانی که پس از آشکار شدن روابط و حمایت گسترده دولت و دانشگاه شان با رژیم کودک کش صهیونیستی خواستار قطع هرگونه ارتباط با رژیم شده و در این راه تا پای اسارت و برخورد فیزیکی و در مخاطره افتادن آینده شغلی و تحصیلی شان رفته و به حمایت از مستضعفان عالم برخاسته اند.

شفاف شدن چهره امپریالیسم غرب و تحقق یافتن اسارت بیان و حقوق ضد بشری آمریکایی از دیگر دستاورد‌های این تجمعات آزادی بخش برخاسته از دانشگاه است.

جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از جنبش دانشجویان و اساتید غرب در راستای دفاع از فلسطین، حمایت همه جانبه خود از این دانشجویان را اعلام داشته و ورود پلیس به دانشگاه را به شدت محکوم و خواستار آزادی ۹۰۰ دانشجو و استاد بازداشت شده توسط دولت‌های سرکوبگرشان میباشد.

همچنانکه از مسئولین و روسای این دانشگاه‌ها دعوت میکند تا به جای وادادگی در مقابل دولت آمریکا و هم پیمانی با رژیم غاصب به حمایت از دانشجویان خود در راستای آزادی بشریت از بند استکبار به پا خیزند؛ که در آینده‌ی نزدیک چاره‌ای جزاین نخواهند داشت و نظم نوین جهانی در حال تحقق بوده و هسته‌های مقاومت برخاسته از اقصی نقاط جهان در حال تغییر سرنوشت منطقه هستند.

از این رو دانشجویان و دانشگاهیان و کادر درمان در راستای شکل گیری این هسته‌ها و تشکیل شبکه‌ای از اساتید و دانشجویان آزادی خواه عالم آمادگی همه جانبه خود را اعلام داشته و تا قطع شریان‌های حیاتی اسرائیل و ریشه کنی هرگونه ارتباط و سود رسانی به این رژیم منحوس در دانشگاه، شهر، کشور و سرتاسر عالم همتی بیش از پیش خواهد گماشت.

رسالت کادر درمان دفاع از انسانیت است و باری دیگر اعضا کادر درمان از انسانیت برخاسته از دانشگاهیان غرب تقدیر و تا پاک شدن رژیم غاصب اسرائیل و فتح قدس شریف همپای جنبش‌های آزادی بخش جهان از پای نخواهد نشست.

پس همان گونه که فرمان یافته اید، استقامت کنید. (هودآیه ۱۱۲)
والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

 

دیگر خبرها

  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال