Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:27:55 GMT

رزن، درگزین، فامنین و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۳۷۶۱

رزن، درگزین، فامنین و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام پیش رو، با توجه به وضعیت کرونایی باید تدابیری اتخاذ شود تا سلامت مردم حفظ شود.

وی گفت: در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی حضور مردم گسترده است و باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان افزود: دستور‌العمل نحوه برگزاری مراسم‌‌ حسینی به هیات‌های مذهبی، توسط سازمان تبلیغات اسلامی ابلاغ شده است.

وی گفت: وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های بهار و تویسرکان زرد، همدان، کبودراهنگ، ملایر و اسدآباد نارنجی، و رزن، درگزین، فامنین و نهاوند قرمز است. 

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در ایام محرم، در تمام مراکز واکسیناسیون در سطح استان، تزریق واکسن کرونا انجام می‌شود اضافه کرد: فعالیت امکان و فضاهای شهرستان‌های با وضعیت رنگ‌بندی کرونایی نارنجی حداکثر ۵۰ درصد، زرد ۷۰ درصد مجاز است. 

وی گفت: ضمن برگزاری مراسم عزارداری تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت شایسته و مطلوب، زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و شیوه‌نامه بهداشتی الزامی است. 

استاندار همدان با بیان اینکه مردم برای تزریق دز یادآور سوم و چهارم واکسن کرونا اقدام کنند افزود: اصحاب رسانه و صدا و سیما در‌ راستای رعایت شیوه‌نامه‌ها، زدن ماسک در مراسم‌ مذهبی پیش رو  اقدام کنند. 

وی گفت: کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند از شرکت در اجتماع و مراسم‌هایی که پرجمعیت برگزار می‌شود پرهیز کنند.

قاسمی‌فرزاد افزود: در توزیع نذورات نظارت‌های بهداشتی لازم انجام شود و سعی شود در‌ فضای باز صورت گیرد.

​انتهای پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت کرونایی تزریق واکسن نظارت بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز