Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین روح الله رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پویش «هر خانه یک حسینیه، هر خانه یک پرچم» در راستای فضا سازی در ایام محرم در شهرستان اسدآباد تدارک دیده شده است، گفت: «برنامه احلی من العسل» با کمک مؤسسه قرآنی شهید جلال وارسته و نور الصدقه برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه شیرخوارگان حسینی نیز در محل مسجد جامع شهرستان اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: پویشی نیز با عنوان «حماسه هیئت» برای کمک رسانی و خدمات رسانی هیئت‌ها به مناطق خود وجود دارد؛ از سویی، بحث سرکشی از روستاهای فاقد روحانی توسط هیئت‌ها و روحانیون نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از اجتماع و گردهمایی هیئت‌های مذهبی این شهرستان در روز تاسوعا و عاشورا خبر داد و افزود: بسته‌های معیشتی و تهیه غذا توسط هیئت‌ها برای نیازمندان نیز به انجام خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه جلساتی نیز با دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت رسانی برگزار شده است، اظهار کرد: برنامه مشاوره و پاسخ گویی به شبهات در داخل هیئت‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه هیئت‌های مذهبی در ۵۲ محله شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: هیئت حسن بن الحیدر در مجتمع خلیج فارس، هیئت حیدریون است در محله مسجد امام سجاد (ع)، هیئت صاحب زمان در مسجد صاحب زمان و هیئت امام زمان در محله محمود بیگی این برنامه‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان اسدآباد برگزار می‌کنند.

کد خبر 5557184

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اسدآباد هیئت مذهبی محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا مراسم عزاداری سیلاب همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه عکس استانها حسینیه مهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل گرگان شهرستان اسدآباد هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان