Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ وحید فخرالدین، ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با فرهنگ عاشورایی گره خورده و فرهنگ عاشورا در تمام مقاطع سرلوحه رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است.

فرمانده سپاه گرگان افزود: انقلاب ما گره خورده به فرهنگ عاشورا است و همان صلابتی که امام حسین (ع) در قیام خود علیه یزید داشتند امامین انقلاب در مبارزه با طاغوت از خود نشان دادند و این یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جوانان ما در دفاع از انقلاب همانند یاران امام حسین (ع)، امام زمان خود را یاری کردند و با ایثارگری‌ها و رشادت‌های خود یکی دیگر از عوامل مهم پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس بودند.

فخرالدین اضافه کرد: مردم استان گلستان در برگزاری عزای امام حسین (ع) تا به امروز سنگ تمام گذاشتند و در عین رعایت دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از کرونا بهداشتی مراسم باشکوهی در جای جای استان برگزار کردند.

فرمانده سپاه گرگان افزود: اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری مردمی ساعت ۱۷ روز یکشنبه (۱۶ مرداد ماه) ساعت ۱۷ همزمان با تاسوعای حسینی در خیابان شهید بهشتی گرگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال یازدهمین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در شهرستان گرگان برگزار می‌شود، از عموم عزاداران دعوت کرد به صورت خانوادگی در این مراسم حضور یابند.

فخرالدین گفت: این مراسم با سخنرانی «حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین» مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و با مداحی «حسن جعفری» و «علی شریفی» برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد: در اجتماع بزرگ مردم گرگان طبخ ۷۲ دیگ اطعام حسینی به نیت شهدای کربلا را خواهیم داشت و بیش از ۱۰ هزار پرس غذای متبرک بین عزاداران توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: اجتماع بزرگ مردمی در گلستان با همت همه داستگاه های استان اعم از انتظامی، سپاه، شهرداری، راهور، تبلیغات اسلامی، هیئت نذرواره، رزمندگان گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 5557177

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عزاداران حسینی محرم 1401 سپاه نینوا گلستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا مراسم عزاداری سیلاب همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه عکس استانها حسینیه مهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل گرگان گرگان برگزار می شود اجتماع بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) با حضور سردار رادان فرمانده فراجا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075347 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان