Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:42:43 GMT

نجات ۲ نفر از میان دود و آتش منزل مسکونی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۴۰۱۴

نجات ۲ نفر از میان دود و آتش منزل مسکونی در کرمانشاه

فرهاد فرهودی رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ساعت ۱:۳۷ بامداد امروز ۱۵ مردادماه حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار یارمحمدخان شهر کرمانشاه به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: بی‌درنگ نیروهای آتش‌نشانی با سه دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفایی از ایستگاه‌های شماره دو و نجات مرکزی به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه و تلاش ۳۰ دقیقه‌ای، آتش‌سوزی مهار شد.

وی در پایان با اشاره به مصدومیت ۲ نفر در این حادثه، خاطرنشان کرد: دو نفر مصدوم این حادثه با فداکاری آتش‌نشانان از میان دود نجات یافته و توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس آتش سوزی منزل دو مصدوم آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان