Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی یک سخنرانی در مراسم عزاداری محرم در«بعلبک» گفت، تلاش دشمنان برای جلوگیری از دستیابی مقاومت به سلاح راهبردی و تعادل‌شِکَن شکست خورد، مقاومت به این سلاح دست پیدا کرده و دشمن برای بازدارندگی، نمی‌تواند کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای»،وی افزود: باید در همه میدان‌ها حضور داشته باشیم و تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌ای که می‌خواهد قدرت ما را هدف بگیرند، قرار نگیریم.

صفی‌الدین در ادامه بر ضرورت تقویت مقاومت و راهبرد در راستای ناامید کردن دشمن تأکید کرد و گفت: دشمن زمانی که  ناامید شود عقب‌نشینی می‌کند. زمانی که فهمید ما از ثروت دریایی خود نمی‌گذریم مجبور به عقب‌نشینی شد، زمانی که از فهمید ما از موشک‌های خود نخواهید گذشت عقب نشست، پنج سال است که این موضوعات را دنبال می‌کند و چیز جدیدی نیست.

وی در پایان تصریح کرد: این همه ارعاب و تهدید به خاطر عقب‌‎نشینی است، راهبرد ما باید پیشروی باشد. پس از این همه تجربه، پیروزی و دستاورد، ما نباید ابدا به فکر عقب‎‌نشینی بیفتیم.

در همین ارتباط، اخیرا «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان گفت،  اگر اسرائیلی‌ها می‌دانستند که مقاومت چه برای تأسیسات نفتی و نظامی‌شان تدارک دیده، شب‌ها خوابشان نمی‌برد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: سید هاشم صفی الدین حزب الله سلاح راهبردی مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق

به گزارش جماران؛ هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در شماره اخیر خود نوشت: رهبر‌انقلاب اسلامی اخیراً در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهونیستی تاکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

 

 

کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی در تحلیل پاسخ تاریخی و بی‌سابقه ایران، آن را فصل جدیدی در معادلات و قواعد منطقه می‌دانند؛ از جمله مرشایمر، نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل که هفته گذشته درباره عملیات وعده صادق گفته بود: این اولین بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴ آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

 

دانلود خط حزب الله جدید

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • حماس پاسخ رسمی تل‌آویو درباره پیشنهاداتش درخصوص غزه را دریافت کرد
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق