Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید فرهادی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد برای تأمین ایمنی عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا در شهر مشهد و خیابان‌های منتهی به حرم رضوی، اقداماتی را پیش بینی کرده است، اظهار کرد: ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش نشان در اطراف حرم رضوی در آماده باش هستند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: طی این دو روز، حدود ۲۴ دستگاه خودروهای سبک اطفای حریق و موتور سیکلت‌های عملیاتی آتش نشانی مشهد در ۴ لایه ایمنی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و بست‌های ورودی به حرم در ۵ مسیر شامل خیابان‌های نواب صفوی، امام رضا (ع)، آیت الله شیرازی، طبرسی و خسروی نو، مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری در اماکن روباز و هسته مرکزی شهر مشهد، خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق و موتور سیکلت‌های سیار آتش نشانی برای تأمین ایمنی مردم در محل‌های برگزاری مراسم از دقایق ابتدای روز یکشنبه و تا پایان مراسم روزهای تاسوعا عاشورا مستقر هستند.

کد خبر 5557245

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مجید فرهادی عاشورای حسینی سازمان آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ایستگاه آتش نشانی شهرداری مشهد محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا مراسم عزاداری سیلاب همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه حسینیه مهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل گرگان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است

رضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مسیر بلوار کوثر به سمت آزادی، بلوار آزادی به سمت خیام، بلوار استقلال به سمت آزادی، میدان آزادی به سمت هتل پردیسان و مجتع آیه‌ها به سمت میدان جهاد ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.

او افزود: در مسیر‌های میدان شهید فهیمده به سمت "خین عرب" و عکس آن، بزرگراه پیامبراعظم به سمت منزل آباد، اطراف حرم رضوی، خیابان طبرسی و بلوار نواب صفوی نیز کندی حرکت به وجود آمده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح خیابان میزان تصادفات خسارتی در این کلانشهر از صبح تا کنون ۲۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

اسدنژاد بیان کرد: دیروز ۴۲۱ فقره تصادف خسارتی و ۶۳ فقره تصادف جرحی با ۶۸ مصدوم در مشهد رخ داده است.

او تصریح کرد: همچنین دیروز در ۲ فقره تصادف فوتی در این کلانشهر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان