Web Analytics Made Easy - Statcounter

در انتخابات کمیته المپیک دو کاندیدا برای پست هیات اجرایی و یک کاندیدا برای نایب رئیسی ثبت نام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز شنبه در ادامه ثبت نام کاندیداهای ریاست، نایب رئیسی و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با حضور در کمیته ملی المپیک جهت احراز پست هیئت اجرایی این کمیته کاندیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نهمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با حضور در کمیته ملی المپیک برای حضور در انتخابات کمیته ثبت نام کرد. پاکدل در فرم ثبت نام، درخواست خود را برای پست هیئت اجرایی کمیته ثبت نام کرد.

در ادامه نهمین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک، مجید کیهانی هم کاندیداتوری خود را اعلام کرد. وی که در این دوره عضو هیات اجرایی بود و انتقادات زیادی هم در یکی دو سال اخیر به او وارد شده بود برای پست‌ نایب رئیسی نامزد شد. کیهانی همچنین پیش از این به دلیل تخلفاتی که داشت برای انتخابات دوومیدانی رد صلاحیت شده بود.

پیش از این، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای پست‌های ریاست و عضویت در هیئت اجرایی، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در هیئت اجرایی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای پست ریاست و عضویت در هیئت اجرایی، مهدی علی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشو برای پست ریاست، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای پست ریاست، غلامرضا شعبانی‌بهار برای عضویت در هیئت اجرایی، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای پست هیئت اجرایی، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی برای پست هیئت اجرایی، فضل‌ا… باقرزاده سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای پست ریاست و نایب رئیسی کمیته ملی المپیک و غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برای پست نایب رئیسی کمیته ملی اعلام نامزدی کردند.

ثبت‌نام از نامزدها تا ۲۰ مرداد ادامه دارد.

پاکدل: ورزش کشور به جهش اقتصادی نیاز دارد

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال برای حضور در پست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرد.

پاکدل پس از ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی المپیک برای کسب کرسی هیئت اجرایی، اظهار کرد: با توجه به اینکه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک متشکل از فدراسیون‌های المپیکی است تمامی تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا نماینده تمامی فدراسیون‌های ورزشی در هیئت اجرایی باشم.

وی افزود: در صورت انتخاب در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک از نقطه نظرات تمامی کارشناسان استفاده خواهم کرد و تلاشم را برای اعتلای ورزش ایران به کار خواهم بست و در راستای منافع کشور و منافع ورزش ایران قدم برمی‌دارم.

رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر نیاز ورزش کشور به جهش اقتصادی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف من در هیئت اجرایی بهره‌گیری از تجربیات مثبت اقتصادی فدراسیون هندبال در هیئت اجرایی و البته ورزش کشور است. همچنین باید تلاش کنیم تا کرسی‌های موثر بین‌المللی را کسب کنیم و در صورت انتخاب برای اعتلای کرسی‌های بین‌المللی ورزش ایران تلاش خواهم کرد.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرایی کمیته ملی المپیک عضویت در هیئت اجرایی هیئت اجرایی کمیته فدراسیون هندبال پست هیئت اجرایی انتخابات کمیته برای پست ریاست رئیس فدراسیون هیات اجرایی ثبت نام نایب رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی