Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هم‌زمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدا...الحسین(ع) و در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، هیات رییسه دانشگاه مازندران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران دربابلسر،متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

محرم هر سال، یادآور حماسه پرشور سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعه حوادث منجر به واقعه جان‌سوز عاشورا، آموختن درس شجاعت و دین‌داری از مولا حسین(ع) و شناخت مصادیق حق و باطل، به استناد "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" تکلیفی است بر دوش شیعیان در هر عصر و زمانی.

حماسه سرخ عاشورا، گستره بسیار وسیعی از والاترین ارزش‌های دینی و انسانی هم‌چون ایثار، جوان‌مردی، شکیبایی، وفا، آزادگی و بصیرت است. عاشورا، حماسه انسان‌های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به دعوت الهی لبیک گفتند و در برابر ستم بیدادگران، سر تعظیم فرود نیاوردند. الگوهای عاشقی و آزادگی که خاطره ایستادگی و مقاومت‌شان در تاریخ، جاودانه گشت و سرلوحه زنده‌دلان و نیک‌سیرتان عالم قرار گرفت.

نهضت حسینی و حادثه جان‌سوز عاشورا، آن‌چنان بر قلب‌ها تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن محرم، خون پاک شهیدان عظیم‌الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دل‌سوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد به نحوی که تبلور این جوشش، شیفتگی و عاشقی را در روز عاشورا و نیز در حماسه باشکوه پیاده‌روی اربعین شاهد هستیم.

 هیات رییسه دانشگاه مازندران، فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و ماه سوگواری حضرت آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و باوفای ایشان و ایام‌الله تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم خداجوی و آزادگان جهان تسلیت گفته، ضمن آرزوی قبولی عزاداری، از درگاه باریتعالی، زیارت بارگاه مطهر آن امام همام را در دنیا و شفاعت آن بزرگوار را در آخرت برای تمامی عاشقان، شیفتگان و دلدادگان آن حضرت مسالت داریم.

باز این چه شورش است که در خلق عالم است      باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تسلیت هیات عاشورای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور قنبرزاده درباره جایگاه تیم‌ هایی که در جدول رده بندی لیگ برتر هم امتیاز هستند و ابهاماتی که در مورد قانون سازمان لیگ در این زمینه وجود دارد، توضیح داد. وی با تاکید بر ابهاماتی که در مصوبه هیات رییسه در این زمینه وجود داشت، خاطرنشان کرد: در این مصوبه به صراحت عنوان شده بود در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است. موضوع بازی مستقیم در میان نبود.

قنبرزاده با اشاره به زمان این مصوبه و اینکه مربوط به دوره قبل هیات رییسه فعلی بود، خاطرنشان کرد: این مصوبه اصلاح نشده بود اما سازمان لیگ اقدام به انجام آن کرد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد باشگاه هایی که اقدام به انتشار بیانیه می کنند و جرایمی که سازمان لیگ برای آنها در نظر گرفته است، تصریح کرد: رفتارها در فوتبال حرفه ای نباید به این صورت باشد، برخی باشگاه‌ها در دقیقه ۲۰ بیانیه می‌دادند. برای بیانیه‌ نویسی میان باشگاه‌ها رقابت شکل گرفته بود. به همین دلیل هیات رییسه سازمان لیگ نشستی با حضور اکثریت اعضا برای ساماندهی این موضوع برگزار کرد و جرایمی برای این دسته باشگاه ها در نظر گرفت.

وی تاکید کرد: در صورت تکرار، مبلغ جریمه ها بیشتر می شود. تنبیهات انضباطی مانند محرومیت هم توسط کمیته انضباطی اعمال می شود. در کل انتظار این است که تمام باشگاه ها اگر اعتراضی دارند به منظور حفظ آرامش آن را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده تاکید کرد: این اعتراض ها در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. بنابراین نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

کد خبر 6088917

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی