Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:51:37 GMT

ورزشگاه اول تراکتور به شروع لیگ نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۴۴۳۹

ورزشگاه اول تراکتور به شروع لیگ نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور فصل گذشته تا پیش از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه، بازی های  خانگی خود را در ورزشگاه اختصاصی کوچک خود واقع در مجموعه ورزشی-اقتصادی بنیان دیزل انجام می داد؛ بعد از آزاد شدن حضور تماشاگران، بازی های تراکتور به ورزشگاه بزرگ یادگار امام منتقل شد. این ورزشگاه که در حال بروزرسانی است، نمی تواند در شروع فصل جدید از بازی های خانگی تراکتور میزبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه یادگار امام تبریز که در بسیاری از قسمت ها نیاز به ترمیم و بروزرسانی طبق استانداردهای روز را داشت، بیش از یک ماه است که در حالت "کارگران مشغول کارند" قرار دارد. نوسازی کامل بخش اداری و رختکن‌ها و البته کارهای عمرانی که در محیط بیرون ورزشگاه انجام می شود، باعث شده تا حداقل تا چند هفته نخست فصل جدید شرایط برای میزبانی از بازی های تراکتور در یادگار امام وجود نداشته باشد.

در چنین شرایطی باشگاه تراکتور مثل فصل گذشته، بازی های خانگی خود در لیگ برتر 02-1401 را در ورزشگاه شهید سلیمانی شروع خواهد کرد. این ورزشگاه ، کمتر از 15 هزار هوادار را در خود جای می دهد و در مقایسه با ورزشگاه یادگار امام که 70 هزار نفری است، بسیار کوچک تر است. تسریع در روند آماده سازی یادگار اما قطعا یکی از اولویت های تراکتور خواهد بود چرا که تجربه نشان داده، این تیم در یادگار  امام، قوی‌تر و میزبان‌تر است تا ورزشگاه اختصاصی آبی رنگ خود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر یادگار امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور