Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور سفریک روزه به استان مرکزی و صبح امروز وارد اراک شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با حضور در روستای سیل زده آهنگران شهرستان فراهان ضمن بازدید از این منطقه سیل زده از نزدیک و در دیدار چهره  به چهره درجریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

نامی قرار است ظهر امروز در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی که ظهر امروز در ساختمان استانداری در شهر برگزار می‌شود شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وقوع سیل‌های مرداد ماه امسال در کشور وسعت سیل به روستا‌ها و شهر‌های استان مرکزی هم رسید و در روستای آهنگران فراهان این سیل ۵۰ خانه را تخریب کرد.


شامگاه جمعه ۷ مرداد به علت شدت بارش‌ها و جاری شدن سیلاب، بخش زیادی از روستای آهنگران شهرستان فراهان دچار آبگرفتگی شد و کمک‌های امدادی به این روستا آغاز شد که این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

به گفته شاهدان جسد یک نفر از آوار بیرون کشیده شده است و کارشناسان جهادکشاورزی و بنیاد مسکن در رروستا هستند تا با تخمین خسارات بخش‌هایی از آن جبران شود.

به گفته مخلص الائمه استاندار مرکزی نیرو‌های امدادی اعم از بسیج سپاه راهداری و هلال احمر در روستای آهنگران مستقرند تا با رسیدگی به مشکلات از بار دغدغه‌های مردم بکاهند.

به گفته نظری معاون سیاسی استاندار مرکزی پس از ورود سیل به روستا تمامی ساکنان از سوی نیرو‌های امدادی و با استفاده از ماشین‌آلات راهسازی به بیرون روستا منتقل شده اند و جوانان روستا با نیرو‌های امدادی در عملیات انتقال احشام به نقطه امن همکاری می‌کنند.

شعبان زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم گفت: بییش از ۵۰۰ بسته غذایی در بین سیل زدگان روستای آهنگران فراهان توزیع شده و ۲ دستگاه آمبولانس، ۵ دستگاه وانت، ۳ دستگاه کامیونت و یک دستگاه قایق به همراه موتور پیشران و تجهیزات تخصصی سیلاب در اختیار مردم این روستا قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران کشور سیل مردادماه روستای آهنگران روستای آهنگران استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با سفر رئیس جمهور به جنوب تهران ، وزیر بهداشت به منطقه ۱۸ تهران رفت تا گرهی ازمشکلات مردم این منطقه پایتخت باز کند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ببینید | دیدار چهره به چهره وزرا با مردم
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران