Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبان اعلام کرد که امارات متحده عربی ۱۲ تن از شهروندان افغانستان را از زندان آزاد کرده و این افراد به کشور بازگشته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، طالبان از آزادی ۱۲ شهروند افغانستان از سوی امارات و بازگشت این افراد به کشور خبر داد.

گفته شده است که ده‌ها شهروند افغانستان در زندان‌های کشور امارات متحده عربی زندانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفتر معاونت اقتصادی نخست‌وزیر طالبان علام کرده که ملا عبدالغنی برادر، در سفر اخیرش به امارات متحده عربی از مقامات این کشور خواسته تا شهروندان افغانستان را از زندان آزاد کند.

قرار است زندانیان بیشتری طی روز‌های آینده از سوی امارات آزاد و به افغانستان بازگردانده شوند.

پیش از این و در سفر ملابرادر، معاون نخست وزیر طالبان به امارات رایزنی در خصوص آزادی و انتقال زندانیان افغانستان در امارات صورت گرفته بود.

طالبان اخیرا قرارداد برای مدیریت فرودگاه کابل که پیش از این قرار بود به ترکیه و قطر وگذار شود با امارات متحده عربی امضا می‌کند.

این در حالی است که قرار بود مدیریت فرودگاه‌های افغانستان به قطر و ترکیه واگذار شود، اما گفتگو‌ها در این زمینه به بن‌بست خورده بود.

پیش از این و همزمان با اعلام شکست مذاکرات با ترکیه و قطر برای مدیریت فرودگاه‌های افغانستان، معاون نخست وزیر طالبان از واگذاری مدیریت فرودگاه‌ها به امارات خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طالبان امارات زندان امارات متحده عربی مدیریت فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف

سفارت طالبان در مالزی اعلام کرد: رئیس سازمان بررسی و توسعه اتاق تجارت مالزی از نقیب‌الله احمدی، سفیر طالبان در این کشور برای حضور در کنفرانس بین‌المللی وقف که به میزبانی مالزی برگزار می‌شود، دعوت کرد.

این سفارت افزود: این مقام مالزیایی اظهارداشت که سرمایه‌گذاران مالزی خواهان سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم