Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال زارعی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: در زمان حاضر نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در ۶۸۰ نانوایی استان بوشهر نصب شده و در ۲۱ نانوایی در حال نصب است.

وی ادامه داد: ۷۷۸ نانوایی در این استان مشمول طرح هوشمندسازی فروش نان می‌شود که با این آمار ۱۰ درصد تا تجهیز واحدهای نانوایی و اجرای کامل این طرح فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر عنوان کرد: این طرح در شهرستان دشتستان ۱۰۰ درصد تکمیل شده است و بیشترین میزان تفاوت تطبیق در اطلاعات شخصی در میان نانوایی‌های شهرستان بوشهر وجود دارد.

زارعی عنوان کرد: تطبیق نداشتن اطلاعات شخصی و پروانه نانوایی‌ها و مشکلات اخذ کد رهگیری از مسائلی است که سبب شده هنوز این طرح در استان بوشهر به طور کامل اجرا نشود.

وی تاکید کرد: در اجرای این طرح هیچگونه سهمیه‌بندی و افزایش قیمت نان اعمال نشده است و افراد می‌توانند به هر میزان نان که نیاز دارند با قیمت مصوب یارانه‌ای خریداری کنند.

طرح فروش هوشمند نان بخشی از طرح "مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن" برای ساماندهی آرد مورد نیاز خبازی‌ها است تا یارانه پرداختی دولت به این حوزه هدفمند شود و بر این اساس در سیستم جدید فروش نان قرار است شهروندان مانند روال سابق و با همان قیمت های قبلی و بدون محدودیت، خرید خود را انجام دهند تنها تفاوتی که مردم با آن مواجه می شوند خرید نان از طریق دستگاه های کارتخوانی است که در نانوایی ها نصب شده است.

برچسب‌ها بوشهر نانوایی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نانوایی دولت سیزدهم بوشهر نانوایی دولت سیزدهم استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند