Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قزوین گفت: امروز دشمنان به دنبال ایجاد دوقطبی‌های متعدد بین مسلمانان و شیعیان هستند و باید بدانیم که این دوقطبی‌ها مصداق امروز تفرقه‌پراکنی دشمنان ما هستند که هدف از ایجاد آنها پاره‌ پاره کردن امت اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار با عراقی‌‌های ساکن استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین صورت گرفت، اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال ایجاد دوقطبی‌های متعدد بین مسلمانان و شیعیان هستند و باید بدانیم که این دوقطبی‌ها مصداق امروز تفرقه‌پراکنی دشمنان ما هستند که هدف از ایجاد آنها پاره‌ پاره کردن امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بنا بر آنچه در قرآن کریم آمده، تنها دوقطبی که اصالت و حقیقت دارد، دوقطبی بین مستضعفان و مستکبران در  عالم است و امروز آمریکایی‌ها، صهیونیستی‌ها و دوستان آنها در منطقه در قطب مستکبران هستند و امت اسلامی و سایر ملت‌هایی که به آنها کشورهای در حال توسعه گفته شده، در قطب مستضعفان هستند.

عابدینی با بیان اینکه اگر این دوقطبی اصیل را بشناسیم، به مفاهیمی مانند اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی و اسرائیلی هم آگاه می‌شویم، ادامه داد: امروز جبهه مقاومت اسلامی بزرگ‌ترین جبهه مستضعفان علیه مستکبران است و اگر امروز نیروهایی به دنبال تفرقه انداختن و دوقطبی‌سازی درون جبهه مقاومت هستند، بدون شک در جبهه مستکبران صهیونیست قرار دارند.

وی با تأکید بر لزوم گسترش وحدت بین شیعه و سنی تصریح کرد: مطابق گفته قرآن یهودیانی که امروز به آنها صهیونیست‌های می‌گوییم دشمنان قسم‌خورده ما هستند و قرآن مجید حتی نصاری یا مسیحی‌ها را دوست ما می‌داند؛ چه برسد به خود مسلمانان. بنابراین باید همه مسلمانان در کنار هم به اتحاد برسند و جبهه مستضعفان و محور مقاومت را تقویت کنند.

نماینده ولی‌‌فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین را بزرگ‌ترین تجلی وحدت اسلامی دانست و گفت: دشمنان ما هر سال در آستانه اربعین تلاش می‌کنند تا با طرح مسائل حاشیه‌ای و جنجال‌های رسانه‌ای ذهن ما از برگزاری پرشکوه مراسم اربعین دور کنند که این توطئه هر سال شکست سخت‌تری می‌خورد.

دوقطبی سیاسی و رقابت احزاب در ترکیهتأثیرپذیری جنگ ایران و عراق از نظام دوقطبیدوقطبی شدید در جامعه و پایان زودهنگام هژمونی آمریکایی

عابدینی افزود: بنا بر آنچه در روایات آمده، این پیاده‌روی بزرگ و میلیونی را باید از نشانه ظهور منجی عالم بشریت دانست. بنابراین در این روزها و ایام باید 2 ملت ایران و عراق به همراه سایر ملل اسلامی تلاش کنند که این راهپیمایی بزرگ اعتقادی و مذهبی پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برداشته شود و نباید یادمان برود که این پیاده‌روی با به رخ کشیدن قدرت مسلمانان امنیت را در منطقه افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه اخبار عراق مسلمان شیعیان ستاد نماز جمعه اخبار عراق مسلمان شیعیان دوقطبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه