Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:42:46 GMT

کرونا ۵ شهرستان فارس را قرمز کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۵۲۵۵

کرونا ۵ شهرستان فارس را قرمز کرد

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در استان فارس گفت: هم اکنون پنج شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

دکتر سید وحید حسینی شنیه ۱۵ مرداد در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی کرونا، وضعیت شهرستان‌های خرم بید، سرچهان، لارستان، جویم و خنج در فارس قرمز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین شهرستان‌های شیراز، سروستان، زرقان، ممسنی، اوز و گراش در وضعیت نارنجی، 25 شهرستان استان در وضعیت زرد و شهرستان خفر، در وضعیت آبی کرونا به سر می‌برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ سهل انگاری، بی توجهی و عادی انگاری در برابر کروناویروس را مهم ترین عامل در تشدید این بیماری دانست و توصیه کرد: ضرورت دارد تمامی اقشار جامعه در کنار پایبندی جدی به رعایت بهداشت، در تکمیل فرآیند واکسیناسیون علیه کروناویروس مشارکت داشته باشند تا بتوانیم با کمترین آسیب موج هفتم کرونا را پشت سر بگذاریم.

حسینی دریافت دز سوم و یادآور واکسن را موجب تقویت ایمنی فردی و اجتماعی در شرایط کنونی و سدی دفاعی در برابر خطر کروناویروس عنوان کرد که نیاز است از سوی تمامی افراد، مورد توجه قرار گیرد.

 او همچنین از مسئولان دستگاه‌های اجرایی فارس خواست تا بیش از پیش بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اماکن و مراکز پرتردد نظارت داشته باشند.

حسینی همچنین در این نشست اقدامات کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹، آمارهای ابتلا به کروناویروس در مناطق مختلف استان، آخرین آمارهای جانباختگان این بیماری در شیراز و دیگر شهرستان‌های استان، روند انجام تست‌های pcr، تست های سریع و فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید۱۹ را ارزیابی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا وضعیت قرمز کرونا وضعیت شیوع کرونا در فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد

رونی یولیان تورو در جریان بازدید از غرفه استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان فارس ضمن اذعان براینکه کشور ایران دارای توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی و تکنولوژی است، گفت: برای نخستین بار که در یک نمایشگاه بین المللی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان فارس آشنا شدم و از این بابت خرسندم.

او با اشاره به بازدیدی که طی روز‌های گذشته از شهر شیراز داشته، افزود: شیراز و زیبایی‌های آن واقعاً یک شگفتی است و امیدوارم در سفر‌های آتی برای یک رویداد تجاری به نتیجه برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی