Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@16:02:13 GMT

علت فوت ۳ معلول در یک مرکز بهزیستی چه بود؟+جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۵۲۶۱

علت فوت ۳ معلول در یک مرکز بهزیستی چه بود؟+جزئیات

رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی، علت فوت سه معلول در یکی از مراکز نگهداری معلولان تحت نظارت این سازمان را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، مهین‌تاج کراری درباره خبر منتشر شده در برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته‌جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی، اظهار کرد: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها سه نفر در روزهای بیست‌ونهم تا سی‌ویکم تیرماه امسال در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر سه نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند و در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده، چون مرگ هر سه نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.

وی درمورد شایعه منتشر شده افزود: در روز اول مردادماه هشت نفر از معلولان مرکز به دلیل بیماری ویروس اسهال به بیمارستان ولی عصر (عج) شهر نورآباد منتقل شدند و با معاینات انجام شده با تشخیص پزشک نیاز به بستری نداشتند و حتی تست کرونا نیز از آن‌ها گرفته شد که هیچ مشکلی نداشتند و تست همگی منفی بود و از این هشت نفر تنها یک نفر علت اینکه اکسیژن خون وی پایین‌تر از ۹۰ بود یک شب بستری شد و هفت نفر دیگر به مرکز برگشتند.

رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی افزود: سه نفر از این هشت نفر در روز بعد از مرخصی باز به بیمارستان منتقل شدند که یک شب بستری بودند و مرخص شده‌اند و الان در مرکز بدون هیچ مشکلی زندگی می‌کنند.

کراری افزود: مواد غذایی توسط شبکه بهداشت و درمان ممسنی و واحد بیماری‌های واگیردار این شهرستان بررسی شد که هیچ گونه مشکلی نداشته است.

وی اضافه کرد: غالباً در این مرکز معلولان ذهنی شدید نگهداری می‌شوند و عمر این معلولان به جهت شدت معلولیت سیر عادی ندارد و بیماری تنفسی در آن‌ها شایع است.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 594315

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان ممسنی سازمان بهزیستی معلول آزاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد