Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباس ظهر روز شنبه در نشست بررسی وضعیت گندم، آرد و نان در استان با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، گفت: این طرح با هدف جلوگیری از فروش خارج از شبکه آرد، احقاق حقوق مردم و هدایت مستقیم یارانه آن به سفره مردم آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در این راستا و برای دستیابی به این هدف، نانوایی‌های ایلام به کارتخوان‌های هوشمند مخصوص مجهز شده تا از طریق این تراکنش‌ها حجم مصرف آرد و حجم تولید نان به صورت لحظه‌ای رصد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استانداری ایلام تصریح کرد: از مجموع ۶۸۹ واحد نانوایی دارای مجوز در استان، که سهمیه آرد یارانه‌ای دارند، تاکنون ۸۹ درصد اقدام به نصب دستگاه کارتخوان هوشمند کرده‌اند که مابقی نیز در دست اقدام است.

عباسی افزود: با استفاده از ظرفیت سامانه آسمان مربوط به بانک سپه و سامانه سیما مربوط به غله و نیز کارشناسان خبره اداره کل غله و جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی استان میزان سهمیه دریافتی نانوایی‌ها و تراکنش حجم مصرف روزانه آنها بررسی می‌شود و چنانچه تطابقی میان سهمیه دریافتی و حجم تراکنش‌ها وجود نداشته باشد، در مرحله اول اخطار از طریق سامانه پیامکی ارسال و در صورت بی توجهی به این امر، موضوع به فرماندار شهرستان منتقل و بعد از بازدید میدانی، مراحل قانونی برای تشکیل پرونده اجرا خواهد شد.

دکتر عباسی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات آرد و نان به واسطه حضور واسطه گرها در تهیه آرد نانوایی هاست و باید با برنامه ریزی مناسب دست این دلالان از بازر آرد کوتاه شود.

کد خبر 5557311

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایی ایلام استانداری ایلام محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا مراسم عزاداری سیلاب همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه حسینیه مهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت