Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ضمن اشاره به اینکه سرویس‌دهی در کلیه خطوط سازمان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی انجام خواهد شد، گفت: خطوط عبوری و منتهی به حرم‌مطهر در این دو روز نیز تقویت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی اصغر نیشابوری در این خصوص افزود: با هدف تسهیل در تشرف عزاداران حسینی، سرویس‌دهی در روز تاسوعا و عاشورا توسط ناوگان اتوبوسرانی تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این خصوص مقرر شد سرویس‌دهی در خطوط یک و سه بی‌آرتی و خطوط عبوری و منتهی به حرم‌مطهر تقویت شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود به‌منظور تشرف به حرم‌مطهر برای کاهش ترافیک و تسهیل تردد زائرین از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری مشهد اتوبوسراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت: نرخ‌های جدید از امروز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز_ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش هر ساله کرایه تاکسی و اتوبوس اظهار کرد: امسال این افزایش در برخی مسیرها بیشتر و در بعضی مسیرها کمتر اعمال شده است.

وی افزود: براساس نرخ‌های جدید اعلامی، کمترین کرایه تاکسی در کرمانشاه شش هزار تومان و بیشترین آن ۱۲ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس هم برای مسیر کریدور شمال به جنوب (تاقبستان-فردوسی) پنج هزار تومان، برای مسیر شهرک‌های پردیس، کرناچی، ظفر، دانش، نصر و نوکان چهار هزار تومان و برای سایر مسیرها سه هزار تومان است.

دوستی اضافه کرد: این نرخ‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی تاکید کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه، نرخ‌های مصوب در مسیرهای مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

کد خبر 749409

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب