Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:36:45 GMT

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۵۳۹۷

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار

سید حمید سجادی با بزرگداشت یاد شهید «محمود صارمی»، روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجا که ورزش کارخانه‌ی تولید امید و عزت است، خبرنگاران هم یاوران راستین و همراهان صمیمی وزارت ورزش و جوانان در تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی و حس امید به مردم در جامعه محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسالت خطیری که در ابعاد اخلاقی، فرهنگی، همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای برعهده داریم، نقش‌آفرینی موثر خبرنگاران را به عنوان پیشگامان نهضت آگاهی در جامعه برای تحول و توسعه، تبیین کرده و جایگاه ارزشمند رسانه را برای تحقق اهداف به منصه ظهور رسانده است.

هفدهم مردادماه به مثابه‌ یادآوری تلاش‌های صادقانه، متخصصانه و متعهدانه‌ی خبرنگارانی است که با نیک‌اندیشی، طبعی بلند، همتی بالا و عزمی جدی،  قلم فرسایی و با نقد و نظرهای منصفانه  به ورزش و جوانان ایران اسلامی در مسیر رشد و تعالی کمک می‌کنند.

با بزرگداشت یاد شهید والامقام خبرنگار «محمود صارمی» و با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی‌ داشته و امیدوار است فعالان عرصه خبر و رسانه به تأسی از حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا، پیام‌آور حق و حقیقت به جامعه باشند.

سید حمید سجادی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران