Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال وضعیت پرتنش میان گردان‌های مقاومت و نیروهای اسرائیلی، امارات و بحرین که پیشتر روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کرده‌اند، در بیانیه‌هایی جداگانه از شهروندان خود در سرزمین‌های اشغالی خواسته‌اند که هشیار باشند و به دستورالعمل‌های ارائه شده از جانب مقامات اسرائیل توجه و از آنها پیروی کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از  روسیا الیوم، سفارت امارات در تل‌آویو در بیانیه‌ای از شهروندان اماراتی ساکن تل‌آویو خواست که هشیار و محتاط باشند و از دستورالعمل‌های صادر شده توسط مقامات اسرائیلی در راستای ایمنی خود، پیروی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت امارات در تل‌آویو در پیامی در توییتر همچنین از اماراتی‌های حاضر در سرزمین های اشغالی خواست تا در صورت مواجهه با شرایط اضطراری با سفارت  تماس بگیرند.

امارات سفارت خود در اسرائیل را پس از دو هفته از افتتاح سفارت اسرائیل در ابوظبی، در ژوئیه ۲۰۲۱ در تل‌آویو افتتاح کرد.

در همین چارچوب، سفارت بحرین نیز در بیانیه‌ای از شهروندان خود در سرزمین‌های اشغالی خواست احتیاط کنند و به دستورالعمل‌های امنیتی ارائه شده از جانب مقامات اسرائیل توجه و از آنها پیروی کنند.

روز گذشته اسرائیل اهدافی را در نوار غزه بمباران کرد که منجر به کشته شدن ۱۰ تن شد از جمله "تیسیر الجعبری"، یکی از فرماندهان ارشد سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و یک دختربچه ۵ ساله شد.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین نوار غزه، تجاوزات اسرائیل منجر به کشته شدن ۱۰ فلسطینی از جمله یک دختر، یک زن و یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی و مجروح شدن ۷۹ نفر دیگر شد.

در پاسخ به این تجاوز، سرایا القدس اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ موشک به شهرها و شهرک‌های اسرائیل از جمله تل آویو شلیک کرده است.

طبق گزارش شبکه عبری زبان "کان"، ۵ تن از شهرک نشینان در حالی که به سمت پناهگاه‌های شهرک‌های "اشدود" و "سدیروت"‌ می‌دویدند، زخمی شدند.

تماشاخانه ببینید| دلبری یک پرنده نر با قلب قرمز برای پرنده ماده/ یک‌جای کار ایراد دارد که پرنده ماده دل نمی‌دهد ببینید| سوءِ استفاده پلنگ از صدای شهر برای شکار خوک/ ثبت تصاویر خارق‌العاده توسط دوربین دید در شب فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سرزمین های اشغالی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در نتیجه تداوم نبرد از سوی گروه های مقاومت در چندین جبهه مختلف دچار مشکلات عدیده ای شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی در این باره نوشت که پیامدهای تداوم عملیات های حزب الله لبنان موجب بحرانی شدن وضعیت مسکن در اسرائیل به ویژه در شمال آن شده است.

براین اساس، در ماه های اخیر با تداوم عملیات های مرزی مقاومت لبنان، رخواست برای خرید و اجاره مسکن در شمال اراضی اشغالی به شدت کاهش یافته است.

در همین رابطه یکی از فعالان بازار مسکن در اراضی اشغالی گفت: هر اندازه شهرک ها به نقاط صفر مرزی نزدیک تر باشد، میزان تهدیدات علیه آن و همچنین تیره و تار بودن آینده آن بیشتر می شود.

وی افزود: این مساله باعث شده که قیمت مسکن و همچنین حجم معاملات مسکن در این مناطق کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

در ادامه این گزارش آمده است که در شهرک کریات شمونا معاملات مسکن در سه ماهه نخست ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه نخست ۲۰۲۲ به میزان ۹۷.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

براین اساس، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ در شهرک کریات شمونا تعداد ۸۷ معامله مسکن انجام شده بود اما این میزان در سال ۲۰۲۳ تنها به ۳ معامله مسکن رسیده است.

همچنین در شهرک شلومی در نقاط مرزی اراضی اشغالی میزان معاملات مسکن کاهش ۹۱.۶ درصدی را تجربه کرده است.

در شهر صفد در شمال اراضی اشغالی نیز میزان معاملات مسکن در همین دوره زمانی به میزان ۸۶.۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 6091322 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی