Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:46:56 GMT

ترکیدگی مجدد لاستیک هواپیما‌ در فرودگاه مشهد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۵۷۴۸

ترکیدگی مجدد لاستیک هواپیما‌ در فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ساعت ۵:۱۵ ‌امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز  ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمد.

پس از نشستن این هواپیما ‌ روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شد‌ و خلبان به همین دلیل توقف کرد‌ ‌‌و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌در این اتفاق هیچگونه صدمه ای به سرنشینان وارد نشده و شرکت سپهران در حال تعویض چرخ است، همچنین کارگروه ویژه ای برای بررسی موضوع تشکیل شده است.

به تازگی سازمان هواپیمایی کشوری به منظور پیشگیری، چندین توصیه در سه حوزه صنعت هوانوردی صادر کرده ‌و فعالیت‌هایی از قبیل اصلاح باند فرودگاه مشهد شروع شده است که باید فرصت اجرای همه توصیه‌ها فراهم شود.

جزئیات بیشتر در مورد گزارش سازمان هواپیمایی درباره باند فرودگاه مشهد را از اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه مشهد ترکیدگی لاستیک هواپیما سازمان هواپیمایی لاستیک هواپیما فرودگاه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس، فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ را ضبط کرده است. در این تصاویر هواپیمای مسافربری بعد از باز شدن چرخ‌ها، روی باند می‌آید ولی موفق به فرود نمی‌شود و دوباره پرواز می‌کند. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هواپیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ