Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:47:27 GMT

رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان بوشهر رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۵۸۲۵

رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان بوشهر رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قاسم برجویی فرد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان‌های بوشهر، دشتستان  و جم از آبی (کم خطر کرونایی) به زرد در زمان حاضر تنها شهرستان دشتی این استان در وضعیت کم خطر کرونایی قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با تغییر رنگ شهرستان تنگستان از قرمز (خیلی پرخطر) به نارنجی (پرخطر) پس از سه هفته رنگ قرمز از نقشه این استان حذف شد و همچنین شهرستان دیلم نیز از زرد ( خطر متوسط) به نارنجی کرونایی تغییر رنگ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر شهرستان‌های بوشهر، جم، دشتستان، دیر، عسلویه، کنگان و گناوه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند ادامه داد: براساس ارزیابی های جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت نارنجی، ۷۰ درصد در وضعیت زرد و ۱۰ درصد در وضعیت آبی هستند.

برجویی با تاکید براینکه تزریق دُز یادآور تاثیر مستقیمی در کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا دارد و پائین بودن این آمار در استان گواهی بر این مدعا است بیان داشت: گذشت ۶ ماه از تزریق واکسن به منزله این است که فرد واکسن نزده و سطح ایمنی بدن در پائین ترین سطح قرار می گیرد به همین دلیل مردم نسبت به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تزریق به موقع واکسن با توجه به اینکه هنوز استان بوشهر وارد پیک هفتم نشده ضروری است و افراد بدون علامت به این معنی که فرد تب و کوفتگی بدن نداشته باشد باید در اولین فرصتی که برای آنها اتفاق می افتد نسبت به تزریق دُز یادآور اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کرونا بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!

بیرو آماده بازگشت به چارچوب دروازه پرسپولیس

طرفداری | پزشک معالج علیرضا بیرانوند از بهبود دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس خبر داد.

پزشک معالج علیرضا بیرانوند در تشریح وضعیت او گفت:

پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

به نقل از فارس، وی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت:

دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز