Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:11:51 GMT

هشدار بحرین و امارات به اتباع خود در فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۰۲۱

هشدار بحرین و امارات به اتباع خود در فلسطین اشغالی

به دنبال پاسخ راکتی مقاومت فلسطین به تجاوزات رژیم صهیونیستی بحرین و امارات به اتباع خود در فلسطین اشغالی هشدار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به دنبال پاسخ راکتی مقاومت به حمله اسرائیل سفارت بحرین در تل‌آویو به اتباع خود در اراضی اشغالی هشدار داد.

این سفارت از شهروندان حاضر در اراضی اشغالی خواست تا اقدامات احتیاطی و دستورالعمل‌های ایمنی صادره از سوی مسئولان اسرائیلی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت امارات در سرزمین‌های اشغالی طی توییتی با اعلان هشدار از شهروندان این کشور در سرزمین‌های اشغالی حضور دارند خواست مراقب امنیت خود بوده و به پیام‌های ایمنی رژیم صهیونیستی توجه کنند.

رژیم صهیونیستی عصر جمعه به بهانه جلوگیری از تهدید قریب الوقوع از جانب نوار غزه و جهاد اسلامی فلسطین یک آپارتمان مسکونی در شهر غزه را هدف قرار داد که در این حمله «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی به همراه چندین تن دیگر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

انجمن مخالفان در شبه جزیره عربستان تجاوز اشغالگران به غزه را محکوم کردلبنان حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردبرقراری آرامش نسبی در غزه پس از پاسخ شدید مقاومت فلسطین

ساعاتی پس از این حمله و محکومیت‌های گسترده آن از سوی کشورها و شخصیت‌های مختلف، نیروهای مقاومت در غزه با اعلام پایان آتش بس، شهرک‌ها و مناطق صهیونیست‌نشین اراضی اشغالی را آماج موشک‌های خود قرار دادند و صدای آژیر خطر در اکثر مناطق اراضی اشغالی از جمله تل آویو طنین‌انداز شد و شهرک‌های زکیم، عسقلان، هتیف هاسعره، یار مردخای، سدیروت، اشکول، عین هبسور و بئیری در نزدیکی نوار غزه همگی کابوس جنگ قبلی غزه را بار دیگر پیش چشم خود دیدند.

سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که بیش از 100 موشک به سمت مواضع دشمن شلیک کرده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) خبر دادند که مقاومت غزه بیش از 50 راکت و موشک به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» شلیک کرده است.

طبق گزارش این رسانه‌ها شهرک‌نشینان سدیروت تمامی شب را در پناهگاهها سپری کردند و همچنان در ترس و وحشت به سر می‌برند و خیابان‌های این شهرک خالی از صهیونیست‌ها شده و هیچ تحرکی در آن مشاهده نمی‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که برآورد می‌کند حملات دست‌کم تا یک هفته دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین اخبار امارات اخبار بحرین رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین اخبار امارات اخبار بحرین رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی