Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@23:03:01 GMT

بیمه “ما” سطح یک توانگری مالی را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۰۹۷

بیمه “ما” سطح یک توانگری مالی را کسب کرد

طبق اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه "ما" برای یازدهمین سال پیاپی، رتبه یک توانگری مالی را کسب کرد. نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۴۰۱ معادل ۱۶۸ درصد و در سطح یک توسط بیمه مرکزی ج. ا. ا تایید شده است.

بر اساس این گزارش، استقرار بیمه “ما” در بالاترین سطح توانگری مالی در بین شرکت‌های بیمه علاوه بر تحکیم توان شرکت در ایفای تعهدات و افزایش اطمینان ذینفعان به جایگاه شرکت، موجب دستیابی بیشتر بیمه “ما” به بازار‌های جدید و درنتیجه رشد و سودآوری منتج به توسعه برای آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن نامه بیمه مرکزی ج. ا. ا آمده است: «در اجرای ماده ۶ آیین‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره ۶۹) و حسب بررسی و کنترل انجام‌شده، بر اساس آخرین صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و پس از اعمال تعدیلات طبق محاسبات صورت‌گرفته، نسبت توانگری مالی آن شرکت برای سال ۱۴۰۱، معادل ۱۶۸ درصد (سطح ۱) مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.»

گفتنی است شرکت بیمه “ما” از ابتدای اجرایی شدن آیین نامه شماره ۶۹ شورای عالی بیمه تا کنون، با مدیریت صحیح منابع، کنترل ریسک و افزایش سرمایه؛ موفق به حفظ سطح یک توانگری مالی خود در صنعت بیمه بوده است.


روابط عمومی بیمه “ما”

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 توانگری مالی بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد