Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه از ابتدای محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در حرم مطهر رضوی به صورت شبانه‌روزی در حال برگزاری است‌، گفت: ویژه برنامه شب تاسوعا شنبه ۱۵ مرداد از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با حضور زائران عزادار در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله محسن کازرونی سخنران این مراسم خواهد بود و مداحان اهل بیت (ع) نیز با مرثیه‌خوانی، شور و حال این محفل را دو چندان خواهند کرد.


او افزود:‌ همزمان با روز تاسوعای حسینی، ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی از بعد از اذان صبح و با قرائت زیارت امین الله و زیارت‌نامه عاشورا آغاز می‌شود و با مرثیه‌سرایی مداحان و ذاکران ادامه خواهد یافت. بخش دوم مراسم عزاداری روز تاسوعا نیز، از ساعت ۱۰:۳۰ در رواق امام خمینی (ره)، با مرثیه‌سرایی امیر عارف و مصطفی قاآنی آغاز می‌شود و در این مراسم آیت الله سیداحمد علم‌الهدی به سخنرانی و مقتل‌خوانی می‌پردازد.

حجت‌الاسلام ولمسلمین‌حسین شریعتی نژاد ادامه داد: ویژه شب عاشورا، پس از نماز مغرب و عشاء روز تاسوعا آغاز خواهد شد و رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر، میزبان عزاداران حسینی می‌شود. در این مراسم آیت الله محسن کازرونی و سید احمد حسینی خراسانی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و حاج احمد واعظی نیز مداح و مرثیه‏‌خوان شب عاشورا خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم ۱۴۰۱ استان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،به گفته اهالی منطقه این تخلف به بهانه های مختلف از جمله توسعه ساخت و ساز توسط افراد سود جو انجام گرفته است.
این در حالی است که قطع هرگونه درخت بدون مجوز شهرداری، ممنوع و جرم محسوب می شود.
طبق ماده ۶ لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز، قانونگذار مجازات و جزای نقدی را بر حسب نوع درخت در نظر گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود