Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه ورزش با مشکلات عدیده ای گریبان گیر است، تصریح کرد: باید به بحث نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان و معیشیت آنان توجه بیشتری شود چرا که افرادی که در این حوزه کار می‌کنند با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و بنابراین باید حمایت جدی از این قشر صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل ورزش و جوانان با مدیریت و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در جمع مدیر و معاونین و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان گفت: انتصاب آقای حقیقی حرکت مثبتی برای ورزش استان بود و با توجه به اینکه ایشان در از خود بدنه سیستم انتخاب شدند امیدها و انگیزه ها در بین اهالی ورزش و جوانان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: انتظار داریم روحیه و پشتکار جهادی آقای حقیقی برای تدوام افتخارآفرینی ورزش استان تداوم یابد و روز به روز شاهد گسترش و موفقیت ورزش همدان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: آقای حقیقی امروز وظیفه سنگینی به عهده دارد و همه موظفیم با تمام قدرت از ایشان حمایت کنیم و کوچکترین حاشیه سازی ظلم به ورزش و جوانان استان است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه ورزش با مشکلات عدیده ای گریبان گیر است، تصریح کرد: باید به بحث نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان و معیشیت آنان توجه بیشتری شود چرا که افرادی که در این حوزه کار می‌کنند با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و بنابراین باید حمایت جدی از این قشر صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: در مجلس به دنبال طرحی هستیم تا ساختار دستگاه هایی همچون ورزش و جوانان تقویت شود و متاسفانه بسیاری از مشکلات امروز ما به دلیل کم کاری و کوتاه فکری برخی افراد در گذشته است.

دکتر حاجی بابایی در ادامه با اشاره به کارهای صورت گرفته در حوزه عمرانی، گفت: باید روند احداث پروژه های نیمه تمام سرعت بگیرد و اگر در این راستا پیمانکاریا هر فردی کوتاهی می کند باید با او برخورد جدی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: طولانی شدن پروژه های عمرانی یک نقصان و ضرر است و باید با ایجاد منابع مالی متنوع تخصیص ها از طولانی شدن طرحها جلوگیری کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه امسال رقم خوبی برای ورزش در نظر گرفته شد، تصریح کرد: از محل 27صدم درصد 4400 میلیارد تومان به ورزش آموزش و پرورش و ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرد که سهم وزارت ورزش و جوانان 2600 میلیارد تومان بود که بودجه بسیار قابل توجهی می باشد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اداره کل ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی مشکلات عدیده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد