Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به دستگیری جاسوس سوئدی توسط وزارت اطلاعات گفت: یکی از وظایف دستگاه امنیتی کشور مقابله با جریانات ضدجاسوسی است کشور ما به دلیل مقابله با نظام سلطه و درگیری با رژیم صهیونیستی همیشه مورد خشم و غضب دشمنان و نفوذ قرار دارد، به همین خاطر سرویس اطلاعاتی ما با چشمان بیدارش باید با آنها مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگیری جاسوسان سوئدی یک نمونه از ده ها مورد مقابله با نفوذ است،  اظهار داشت: این اتفاق مثبت است، سربازان گمنام امام زمان (عج) چشمان بیدار نظام هستند.

نوش آبادی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همیشه از دستگاه های اطلاعاتی کشور حمایت کرده است. متاسفانه جریان تروریستیِ صهیونیستی همواره در تلاش است تا با استفاده از اتباع کشورهای خارجی به اهدافش علیه کشور ما برسد و از این افراد استفاده می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: باید مراقب شیطنت های رژیم صهیونیستی در منطقه باشیم چرا که آشکارا وارد عرصه مقابله با ما شدند و یک جنگ اطلاعاتی و سایبری راه انداخته اند و می خواهند به اماکن حساس کشور ضربه بزنند، به همین دلیل باید مراقب اقدامات شیطنت آمیز آنها باشیم.

وی در مورد اقداماتی که سوئد علیه کشور ما انجام می‌دهد تصریح کرد: این کشور نقش مزدوری را ایفا می‌کند؛ برخلاف ادعاهایشان که مطرح می کنند کاری به مسائلی مثل جنگ و... ندارند متاسفانه خودشان را در اختیار آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها قرار دادند.

نوش آبادی افزود:کشوری مثل سوئد توان مقابله با ما را ندارد، آنها ابزاری برای نظام سلطه جهت رسیدن به اهدافشان هستند.

وی با اشاره به فعالیت رژیم اشغاگر قدس در اروپا گفت: کشورهای اروپایی با کمک هایی که به منافقین می کنند نشان می دهند دشمن ما هستند منتهی برخی دشمنان کوچک و برخی بزرگ هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: برخی کشورهای اروپایی ابزار نظام سلطه و رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهدافشان هستند. این کشورها توان زیادی ندارند و دشمنان کوچک ما محسوب می‌شوند، دشمنان بزرگ ما آمریکا و نظام سلطه هستند؛ سوئد ابزار نظام سلطه و جریان صهیونیست ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوئد جاسوسی وزارت اطلاعات دستگیری جاسوس کشورهای اروپایی نوش آبادی کمیسیون امنیت ملی نماینده مجلس عضو کمیسیون امنیت ملی نظام سلطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است