Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:57:06 GMT

سربالایی مصرف برق در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۲۹۳

سربالایی مصرف برق در استان مرکزی

محمودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به سربالاشدن نمودار و رکوردشکنی مصرف برق در استان مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

باتوجه به افزایش دما و تداوم گرما در هفته گذشته میزان مصرف برق در استان مرکزی افزایش یافت بهطوری که در روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته اوج بار از هزار و ۲۶۰ مگاوات گذشت و این درحالی است که میزان مصرف برق در کشور نیز از ۶۷ هزار و ۵۰۰ مگاوات فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به افزایش دما و گرم‌تر شدن به دلیل شرجی بودن هوا در هفته پیش رو پیش بینی می‌شود میزان مصرف برق استان به هزار و ۳۵۰ مگاوات افزایش پیدا کند که از مشترکین می‌خواهیم تاپایان هفته همکاری لازم را در مدیریت مصرف به منظور پایداری شبکه داشته باشند.

ضمن قدردانی از مردم و هم استانی‌ها بابت همکاری از ابتدای پیک مصرف برق (۱۶ خرداد) تاکنون که کمک کردند تا پایداری شبکه حفظ شود، پیک بار تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد و ان شالله که با رعایت میزان مصرف برق و کنترلی که وجود دارد تاپایان پیک بتوانیم پایداری شبکه را حفظ کنیم و خاموشی به مردم اعمال نشود.

با توجه به همکاری ۲۵۰ مگاواتی مشترکین صنعتی و کشاورزی با شرکت توزیع برق از ۷۷۷ هزار مشترک استان مرکزی بخش قابل توجهی از مشترکین بخش خانگی و تجاری هستند که می‌توانند با پیوستن به پویش کاهش ۱۰ درصدی مصرف خانگی و کاهش ۲۰ درصدی بخش تجاری کمک کنند تابتوانیم مصرف برق را کاهش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق استان مرکزی میزان مصرف برق استان مرکزی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،کارشناس امور باغداری جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:این میزان گلخانه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
عبدالله جعفری صرفه جویی در مصرف آب، افزایش تولید و انتقال محصولات جالیزی به گلخانه را از مهمترین اهداف احداث گلخانه دانست.
وی میگوید: با بهره‌برداری تولید در این سطح گلخانه در استان، به ازای هر هکتار ۱۲ نفر به صورت مستقیم صاحب شغل خواهند شد.
هم اکنون بیشترین میزان تولید محصولات گلخانه‌ای مربوط به گوجه فرنگی است و ۱۴ واحد گلخانه در استان به کشت این محصول می‌پردازند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه