Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد غلام نژاد تعداد بیماران بستری را نشان دهنده افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ دانست و گفت: ۳۶ نفر مبتلای قطعی و ۱۰ نفر هم به دلیل و خامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او می‌گوید: در شبانه روز اخیر بیماری کرونایی در استان فوت نشده و تعداد قربانیان همچنان یک هزار و ۱۳۴ نفر است.

به گفته غلام نژاد؛ تاکنون از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ۹۶ هزار و ۷۶۱ نفر بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در ۲۴ ساعت اخیر گفت: از ۳۴۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل آزمایش پی سی آر و رپید است، حدود ۴۸ درصد مثبت بودند.

او به افزایش روزانه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از این بیماری نیز افزایش یابد.

غلام نژاد می‌گوید: افراد در صورت داشتن هرگونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه کنند و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری به دیگر اعضای خانواده و دیگران داشته باشند.

این مقام مسئول مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کووید-۱۹ را رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری عنوان و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏