Web Analytics Made Easy - Statcounter

شالبافیان ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: قطار گردشگری مقدمه‌ای برای استفاده از ظرفیت استان زنجان است.

او با بیان اینکه امید است سال آینده عزاداران حسینی بتوانند از سایر نقاط کشور امکان حضور سوگواران امام حسین (ع) در زنجان را داشته باشند، ادامه داد: مسافران آشنایی کمی با ظرفیت استان زنجان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: باید رویداد در حوزه گردشگری تعریف کرد و باید از ظرفیت شرکت‌های بزرگ استان زنجان برای معرفی استان استفاده کنیم.

شالبافیان با تأکید بر لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توجه به سرمایه گذاری در این حوزه، گفت: محتوا‌هایی در حوزه گردشگری همانند بیلبورد، تابلو‌های بین راهی و ... تهیه شود تا ظرفیت‌های گردشگری استان به شکل کامل معرفی شود.

اوافزود: آثار خوبی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری در صدا و سیما استان زنجان تهیه شده که برای معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها و پخش این مستند‌ها در شبکه‌های سایر استان‌ها باید با مرکز صدا و سیما استان‌های دیگر تفاهم کند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به راه‌اندازی قطار گردشگری اشاره کرد و گفت: امروز به مناسبت مراسم یوم‌العباس قطار گردشگری کاروان عشق با همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری زنجان میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو

استان زنجان هم همانند سایر استان‌ها در پاویون وزارت کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی غرفه دایر کرده و مهمترین زنجیره ارزش‌های خود یعنی نساجی و زیتون را به صادرکنندگان ملی و بین‌المللی معرفی می‌کند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077725 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم