Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@08:22:20 GMT

تفکراتی که رنگ حسینی گرفتند، همواره پیروز شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۶۰۱

تفکراتی که رنگ حسینی گرفتند، همواره پیروز شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در نشست بین‌المللی با موضوع اعتلای نهضت حسینی تحقق تمدن نوین اسلامی با بیان اینکه در حوزه قوائدی برای استنباط احکام وجود دارد، اظهار کرد: علما با استفاده از این قوائد اقدام به صدور احکام می‌کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در آیات و روایات آمده است که کسی برای گناهکاران گریه نمی‌کند، افزود: از طرفی در همین روایات آمده است که آسمان و زمین برای امام حسین (ع)، امام حسن (ع) و حضرت یحیی گریه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) در واقعه کربلا مورد توجه قرار گرفته و این توجه به صورت هسته‌ای است، ادامه داد: یادمان باشد بُعد اسلامی سیدالشهدا زیبا است ولی بُعد جهانی آن عظیم‌تر است، چرا که خیلی‌ها به آن حضرت که جای خود دارد بلکه به همراهان آن حضرت هم غبطه می‌خورند.

بیگدلی با تاکید بر برنده شدن هر تفکری که رنگ حسینی به خود گرفته است، افزود: نمونه‌های این بزرگی بعد از نزدیکی به تفکر کربلایی در عصر ما، پیروزی انقلاب در سال 57، پیروزی در دفاع مقدس، پیروزی حزب‌الله در لبنان و انصارالله در یمن و در نهایت مقاومت فلسطین است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه تمدن اسلامی هر وقت رنگ عمل به خود گرفته موفق بوده است، ادامه داد: البته که مبارزه هزینه دارد و جویندگان راه حق باید آماده این هزینه باشند.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: قیام امام هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم

سوگواران شهادت حصرت صادق آل محمد (ص) در سالروز شهادت آن امام همام با برگزاری آیین های عزاداری ، در این مصیبت خاندان عصمت و طهارت (ع) بر سر و سینه زدند.

حضرت امام جعفرصادق (ع) در ۱۷ ربیع‌الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه متولد شدند، آن حضرت در دوران عمر شریف خویش از مکتب نورانی و آسمانی جدش امام سجاد (ع) پیشوای چهارم شیعیان و پدرش امام محمدباقر (ع) کسب فیض کرد و پس از شهادت پدر بزرگوارش در ۳۱ سالگی به امامت رسید و با پایه‌ریزی مکتب جعفری موجب بازسازی و زنده نگه داشتن شریعت محمدی (ص) شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • شمه ای از کرامات امام صادق(ع)
  • عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع)در زنجان
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم