Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی پیرجاهد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی کمک‌های مومنانه در قالب طرح حسینی با همت بسیج سازندگی به تعداد ۱۲۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان پارس آباد توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تاسوعا و عاشورا، یادآور بزرگترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و کربلا، صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کمک‌رسانی به همنوعان خود، تصریح کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی فرصت مناسبی برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌پذیر برای کارهای حسنه است.

پیرجاهد گفت: امروز فرهنگ عاشورایی چنان در عمق جان‌ها و دل‌ها اثر گذاشته که همه ساله در این روزها، اوج عشق و اخلاص نسبت به اسوه جهاد و شهادت امام حسین (ع) به نمایش گذاشته می‌شو دو مردم شهید پرور شهرستان پارس‌آباد برای کمک‌رسانی به همنوعان خود لز هم سبقت می‌گیرند.

فرمانده سپاه پارس آباد اقلام موجود در بسته معیشتی را شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، روغن مایع، عدس، نخود، لپه عنوان و ارزش هر بسته ۱ میلیون تومان و در کل ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد.

وی گفت: وظیفه انسانی ما نیز ایجاب می‌کند که نسبت به مشکلات همنوعان خود غافل و بی‌تفاوت نباشیم که تقویت فرهنگ کمک یک امر دینی و شرعی است و کمک مومنانه زمینه تقویت امید در جامعه اسلامی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه پارس آباد تاسوعا و عاشورای حسینی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز

ابراهیم فهیمی امیدعلی رعنایی کد خبر 6093379

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • همت معلمان، زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد