Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@06:04:37 GMT

قرباني اختلافات شخصي شدم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۷۸۷

خبرگزاری آریا-معصومه بهزادی گفت: متاسفانه به علت برخی مسائل شخصی و تصمیمات سلیقه‌ای مسئولان نتوانستم تیم ملی را در این دوره از مسابقات جهانی همراهی کنم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، معصومه بهزادی افزود: با وجود این که در مسابقات انفرادی قهرمانی کشور عنوان نخست را به دست آوردم اما اجازه همراهی با تیم ملی را در این دوره از مسابقات جهانی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در جریان اردوهای تدارکاتی میان من و یکی از ملی‌پوشان که به تازگی در این رشته فعالیت حرفه‌ای‌اش را آغاز کرده است اختلاف پیش آمد برای برطرف شدن مشکل و جلوگیری از بروز حاشیه در تیم و اردو موضوع را با کادر و مسئولین انجمن که در راس آن‌ها خانم یلدا قاسمی نایب رئیس بانوان انجمن سپک‌تاکرا بود مطرح کردم متاسفانه هیچ واکنشی از آن‌ها ندیدم.
کاپیتان پیشین تیم ملی بانوان سپک‌تاکرا افزود: از آن جا که احترام به دیگران برای من در اولویت است وقتی شرایط اردو به گونه‌ای بود که به هیچ عنوان بازیکن جوان احترام کاپیتان تیم را حفظ نمی‌کرد بلافاصله در جلسه‌ای با کادر و مدیریت بخش بانوان انجمن موضوع را مطرح و خواستار ترک اردو شدم، در آن لحظه فشار روانی برای من تا حدی زیاد بود که نمی‌توانستم تصمیم دیگری جز این بگیرم.
بهزادی گفت: بعد از چند روز که اردو را ترک کردم در تماسی که نایب رئیس بانوان انجمن داشتم متوجه شدم که خانم قاسمی شماره‌ام را مسدود کرده است، آقای سهراب آزاد رئیس انجمن هم به هیچ عنوان پاسخگو نبود و این اجازه را به من نداد تا واقعیت ماجرا را مطرح کنم و به همین راحتی سال‌ها زحمت و تلاش من را که برای ارتقای سپک‌تاکرا کشیده بودم نادیده گرفتند.
وی اظهارداشت: مسئولان انجمن پاسخگوی تماس‌های من نبودند اما شنیدم در محافلی که با ورزشکاران داشتند اعلام کردند که تا زمانی که هستیم معصومه بهزادی اجازه فعالیت در این رشته را ندارد، حتی بازیکنان حاضر در اردو را تهدید کردند که اگر با من ارتباط داشته باشند از ترکیب تیم اعزامی خط خواهند خورد.
** رشد که نکردیم بلکه افت هم داشتیم
کاپیتان پیشین تیم ملی بانوان سپک‌تاکرا در خصوص مسابقات جهانی گفت: متاسفانه تیم ملی بانوان در این دوره از رقابت‌های جهانی نتایجی بسیار ضعیف گرفت ما حتی به تیم‌هایی باختیم که در دوره گذشته آن‌ها را با اختلاف امتیاز بالا برده بودیم، اینکه یک دیدار را با امتیاز 21 بر 7 یا 8 ببازیم به معنای آن است که به هیچ عنوان در انتخاب بازیکنان اعزامی شایسته‌سالاری صورت نگرفته است.
بهزادی افزود: این نتایج و عملکرد تیم ملی نشان داد در این سال‌ها به جای این که تیم ملی و سپک تاکرا بانوان رشد داشته باشد نه تنها این موضوع محقق نشده بلکه در بسیاری موارد افت هم داشته‌ایم. به نظرم حالا که مسابقات جهانی به پایان رسیده است مسئولان انجمن باید به این سوالات پاسخگو باشند، چرا که این نتایج در شرایطی به دست آمده است که تیم ملی در رقابت‌های جهانی سطح برتر سال 2017 عنوان سوم، و در مسابقات دبل مدال طلا را کسب کرده است.
وی گفت: متاسفانه سطحی که باید تیم در آن بازی کند سلیقه‌ای و انتخابی است در این شرایط مسئولان انجمن از آن‌جا که با نگاهی نتیجه‌گرا همه هدف‌شان کسب مدال است فقط حضور در دسته یک را انتخاب می‌کنند البته امسال به علت کاهش تعداد تیم‌ها، بانوان ملی‌پوش ایران مجبور بودند در دسته برتر بازی کنند.
کاپیتان پیشین تیم ملی بانوان سپک‌تاکرا تصریح کرد: در چنین شرایطی گرفتن مدال و نتیجه ارزش فنی خاصی ندارد و باعث کسب تجربه و ارتقاء سطح فنی ملی‌پوشان نمی‌شود.
** پیراهن تیم ملی 25 تا 30 میلیون تومان بود
وی افزود: باوجود این که انجمن برای حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان حامی مالی جذب کرده بود اما از بازیکنان اعزامی به این رقابت‌ها حدود 28 تا 30 میلیون تومان دریافت کرده بودند و اگر کسی قادر به پرداخت این مبلغ نبود از ترکیب اعزامی خط می‌خورد.
کاپیتان پیشین تیم ملی بانوان سپک‌تاکرا گفت:‌ نکته جالب ماجرا اینجاست که برخی ملی‌پوشان حتی با قرض گرفتن از دوستان و یا فروش برخی وسایل خود مثل موتور یا طلا برای تهیه پول و هزینه سفر اقدام کرده بودند اما کمتر از یک روز مانده به اعزام از ترکیب اعزامی خط خوردند، در صورتی که حضور در این مسابقات بعد از سال‌های تعطیلی کرونایی نقش حیاتی داشت.
بهزادی افزود: امسال بی عدالتی در تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی تا حدی زیاد بود که برخی دیگر از بانوان که در اردوهای تدارکاتی حضور داشتند در فهرست اسامی بازیکنان اصلی نبودند و بازیکنانی به تایلند اعزام شدند که مهارت فنی کافی نداشتند، متاسفانه تعداد نفراتی که به عنوان مسئول همراه با تیم ایران در این دوره از مسابقات حضور داشتند از تعداد بازیکنان ملی پوش بیشتر بود.
کاپیتان پیشین تیم ملی سپک‌تاکرا در ادامه گفت: برای رفع مشکل با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم تماس گرفتم اما متاسفانه وی هم پاسخگو نبود و من که حدود 20 سال است به طور حرفه ای در این رشته فعالیت می‌کنم به راحتی و بدون این که نشست حضوری با مسئولان مربوطه و تصمیم گیرنده داشته باشم از ترکیب تیم خط خوردم و اعلام کرده‌اند تا زمانی که ما در راس کار هستیم بهزادی حق فعالیت در این رشته را ندارد، در صورتی که این تصمیم از یک اختلاف شخصی نشات می‌گیرد.
بهزادی خاطرنشان کرد: همچنان تمریناتم را پرقدرت ادامه می‌دهم، امسال هم در مسابقات انتخابی شرکت می‌کنم تا بتوانم با اقتدار در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشم و برای کشورم در مسابقات مختلف افتخارآفرینی کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اختلافات دوره از مسابقات مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزاری خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

رستمی با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 747962

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد