Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی زاده هاشمی و نصرالله پژمانفر یک دقیقه در ورزش کشور سابقه نداشته اند ادعای تان می شود از اینفانتینو بیشتر اطلاعات دارید، چرا نتوانستید برای مردم خراسان یک تیم حفظ کنید؟ ابومسلم را به من بدهید، سه ماهه مشکلش را حل می کنم در 27 سال اول انقلاب 19 رییس فدراسیون داشتیم، این فاجعه است ثبات دوران کفاشیان و تاج باعث شد سه دوره پیاپی به جام جهانی برویم 5 رده سنی ما جواز حضور در جام جهانی به دست آورد و فدراسیون 5 ستاره شدیم، متاسفانه این را مسخره می کردند! آقای پژمانفر، اگر می خواهی تاج را بزنی، مخفیانه این کار را بکن؛ با مصاحبه علنی بهانه دست فیفا ندهید قاضی زاده هاشمی می گفت ویلموتس 10 یا 12 میلیون دلار می گیرد؛ غرامت نصف شد، او گفت اشتباه کردم؟ آقای نماینده مجلس، شما تصمیم اشتباه نگرفتید؟ وزارت کار 400 هزار میلیارد ثروت دارد، شما در این وزارت خانه به کسی رای دادید که تجربه اجرایی نداشت! خسارت 5 میلیون دلاری ویلموتس بیشتر است یا 1100 میلیون دلار ثرورت وزارت کار؟ آقای پژمانفر مگر نمی گویید آبروی یک مسلمان مثل خانه اش است؟ شما به هیات رییسه ای تهمت می زنید که 4 تن از آنها در جبهه بوده اند! این سه چهار نماینده بیایند و بگویند چه کار کرده اند؟ با زرنگی درخصوص فاجعه های جامعه صحبت نمی کنند و از ویلموتس می گویند 70 درصد درآمد فوتبال دنیا از حق پخش است؛ چرا قاضی زاده هاشمی از حق پخش نمی گوید؟ مگر می شود یک سریال ساخته شود و صدا و سیما پولش را ندهد؟ فوتبال هم یک تولید است کی روش گفت علاقه مندی مردم ایران به فوتبال در بین چهار یا پنج کشور اول دنیا است

محمود اسلامیان به صحبت های دو نماینده مجلس یعنی احسان قاضی زاده هاشمی و نصرالله پژمانفر واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، بعد از واکنش چند ملی پوش به صحبت های دو نماینده مجلس، حالا نوبت به عضو اسبق هیات رییسه فدراسیون و مدیر اسبق فولاد مبارکه رسیده که به این موضوع واکنش نشان دهد. محمود اسلامیان، در صحبت هایش با طرفداری انتقادات تندی از نصرالله پژمانفر و احسان قاضی زاده هاشمی داشته است که این صحبت ها را در ادامه می خوانید:

عرض سلام دارم خدمت، اهالی فوتبال، هیات ها، باشگاه ها و خصوصا پیشکسوت هایی که عمری است در خدمت فوتبال بوده اند. زمانی است به دلیل شرایط و یکسری مشکلات جسمی از دوران جنگ بنای پاسخ دادن به دو نماینده محترم را نداشتم اما در مقابل تهمت ها و ظلم آن هم در این دوران شریف که افتخار همه ما این است که امام حسین مظهر آزادگی، مظهر صداقت و مظهر اخلاق است، درست نباشد.

کار اصلی من صنعت و اقتصاد بوده است اما سی سال کنار فوتبال بوده ام. چه در ذوب آهن، چه در فولاد مبارکه که سپاهان ساماندهی شد و الان یکی از بهترین باشگاه های کشور است. پیش خود گفتم خوب است با این اتفاقی که در کشور افتاده بخشی از این تجربه سی ساله را بیان کنم. مساله اول بسیار ساده و روشن است. بعد از رفتن آقای کی روش با توجه به نظر جامعه و همانطور که در نظرسنجی صدا و سیما دیدیم، این بود که یک مربی بین المللی و تاپ بیاید. آقای تاج حداقل با چهار یا پنج مربی خیلی خوب مشورت کرد. شما می دانید با توجه به تحریم های ظالمانه برای ما محدودیت هایی وجود دارد. نهایتا روی آقای ویلموتس توافق شد. آقای ویلموتس هم موفقیت های خوبی با تیم ملی بلژیک به دست آورده بود. یک موقع می توانیم حرف هایی را فقط با ادعا زد و یک موقع هم می بینیم در تاریخ ثبت شده است. با ویلموتس توافق شد. حالا آقایان روی قیمت بحث می کنند اما آقای کی روش هم قرارداد سال آخرش فکر می کنم 1,700,000 بود اما رفت کلمبیا سالی دو و نیم میلیون گرفت. حالا من توضیح می دهم این دو نماینده محترم چرا این مسیر را می روند اما قبل از آن، شما می توانید عضو فیفا باشید یا نباشید. به قول آن عزیزی که مسئول بودند اصلا گور پدر فیفا، ما خودمان یک فیفا درست می کنم!

قوانین فیفا در تعارض با قوانین کشورها نیست. یک مساله مهم دارد، می گوید اختلافات حقوقی در قراردادها باید ابتدا در فدراسیون آن کشور، سپس در کنفدراسیون قاره آن کشور، سپس در فیفا و اگر باز هم توافق نشد در سوئیس بررسی شود. این یک قانون است. 200 کشور پذیرفته اند. قانون بدی هم نیست. اگر در فوتبال کشوری سواستفاده شده باشد، دستگاه قضایی باید ورود پیدا کند. همانطور که در خصوص آقای پلاتینی شاهدش بودیم اما درخصوص این پرونده، آقایان و نماینده های خوش انصاف حتی یک سنت سواستفاده داخلش نیست. اگر دو ماه حقوق سرمربی پرداخت نشود می تواند قرارداد را لغو کند و کل مبلغ را بگیرد. این یک استاندارد است. در هر حال در یک قرارداد ممکن است 4 کلمه بالا و پایین شود. در هرحال همه قراردادها اصولش یکی است. اینکه ما در اتاقی که کنج زیبایی دارد، بنشینیم روی یک نقطه، تمیز نیست. این نشان می دهد من دنبال چیز دیگری هستم و دنبال واقعیت ها نیستم.

آقای کی روش پنج شش میلیون یورو از کلمبیا گرفت و رفت، یک نفر هم در کلمبیا اعتراض نکرد و مشکلی هم پیش نیامد. آقای قاضی زاده هاشمی و آقای پژمانفر، سوابق شان را کاملا بررسی کردم. به نظرم نمی آید یک دقیقه در یک جای ورزش کشور سابقه داشته باشند که بگوییم تجربه این کار را داشته اند و بتوانند محور شوند و نظر بدهند. این اولین خطا است به نظر من. کجای خدا، پیغمبر، دین، عقلانیت این رفتار را تایید می کند. شما نامه حضرت علی به مالک اشتر را بخوانید. ببینید در انتصاب ها روی چه چیزی ایشان تاکید می کند. مولانا را بخوانید، هرکسی را بهر کاری ساختند. من اسلامیان مهندس هستم، یک مدت در صنعت کار کرده ام، از پزشکی که سردرنمی آورم. حق ندارم در مورد پزشکی نظر دهم. اگر در مورد فوتبال نظر می دهم برای این است که سی سال کنار ورزش بوده ام.

خراسان استانی است که حالا تبدیل به سه استان شده اما تعبیرش یک استان است. ابومسلم کجا است؟ تیمی که یک بخش خصوصی آنجا ایجاد کرد، الان کجاست؟ شما برادران عزیز اگر واقعا این اندازه از ورزش و فوتبال سررشته دارید و از اینفانتینو اطلاعات تان بیشتر است، چرا نتوانستید برای این استان و دل مردم خراسان این تیم را حفظ کنید. به خدا قسم کار سختی نیست. این تیم را به من بدهید، ظرف مدت سه ماه مشکلش را حل می کنم. حالا چطور و چگونه اش باشد به عهده خودم. هیچ کار سختی نیست. تجربه می خواهد که شما این تجربه را نداشتید.

نکته مهم این است که طبق قوانین فیفا در مسائلی که به عهده فیفا است اگر دولت ها دخالت کردند، جرایم و تبعات سنگینی دارد. در دوره برادر بزرگوار آقای دادکان خودمان هم این تجربه را داشتیم. این واقعا بحث خیلی مهمی است. در 27 سال اول انقلاب ما 19 رییس فدراسیون داشتیم. فاجعه است. همین کشورهای عربی منطقه را ببینید چه اندازه رییس فدراسیون داشتند. بعد که فیفا فشار می آورد و این فشار هم منطقی است، ما در 14 سال گذشته عملا دو رییس فدراسیون داشتیم. حالا آقای عزیزی خادم هم یک سال بود. این اتفاق خوبی است چون رییس فدراسیون فکر نمی کند دائم از سوی وزیر در حال عزل است. اگر رییس نگرانی داشته باشد امروز در کار خود هست یا نیست، کارایی اش از 100 می آید روی 50. این برای یک مدیر بدترین اتفاق است. بر اساس قانون فیفا و مصوبه شورای بزرگ قضایی کشور، فدراسیون نهاد غیردولتی و خصوصی است. چندین بار این حکم آمده، ما هم می توانیم نظر فیفا را نپذیریم و برویم دنبال کار و زندگی خودمان. ثبات در دوره کفاشیان و تاج بد شد؟ ما قبلا 8 سال یک بار به زور به جام جهانی صعود می کردیم. الان سه دوره متوالی به جام جهانی صعود کرده ایم. حتی این صعود آخر هم عزیزان جهت اطلاع بدانند، انتخاب اسکوچیچ با امضای آقای بهاروند و هیات رییسه قبلی بود. البته آقای عزیزی خادم و هیات رییسه بعدی هم زحمت کشیدند، صفر و صد نباید ببینیم ولی اسکوچیچ را ما انتخاب کردیم، دوستان هم ادامه دادند. به هرحال این ثبات باعث شد فوتبال ایران اعتبار پیدا کند و در رنکینگ جهانی بالا برود. ما دقیقه نود به فکر صعود نبودیم. در دوره آقای تاج 5 تا از رده های مختلف تیم های ما به رده جهانی صعود کردند که عنوان 5 ستاره به ما داده شد. هرچند متاسفم برای خودم و عزیزانی که فقط فکر تخریب هستند. این را آمدند و مدام مسخره کردند.

ببینید آقای پژمانفر، می خواهید آقای تاج را بزنید، مخفیانه کارت را بکن، علنی مصاحبه می کنید؟ اگر خط از قوانین فیفا را می دانستید، نمی آمدید پیش درآمد تعلیق فوتبال ایران را دو دستی داخل بشقاب بگذارید و با گل و سنبل تقدیم فیفا کنید. ما کم در دنیا دشمن داریم، شما هم اینطور خدمت می کنید. آقای قاضی زاده هاشمی هم که دو سال پیش می گفت بله ویلموتس 10، 12 میلیون دلار خواهد گرفت. من تحقیق شده می گویم و این صحبت ها. حتی ناپلئون هم صددرصدی حرف نمی زند. یک سیاستمدار هیچوقت چنین کاری نمی کند. به جای اینکه بیاید از میهن و کشور دفاع کند، آن حرف ها را می زند که سند شود برای وکلای ویلموتس، البته عامدانه چنین کاری نکرده است. بعد هم که غرامت نصف شد، یک کلمه نگفت من قبلا چیز دیگری گفته بودم. درود بر عزیزان در نهاد ریاست جمهوری و حوزه حقوق که واقعا متخصص سان بسیار خوبی دارند. آقای نبی زحمت کشید در دو سال گذشته فدراسیون را با این عزیزان هماهنگ کرد. نتیجه این شد که با تلاش بسیار زیاد رای ویلموتس شکسته شود. من یک سوال دارم از آقای قاضی زاده هاشمی، فرض کنیم حرف شما درست و انتخاب آقای ویلموتس اشتباه بود، آقای نماینده مجلس شما در این دوره تصمیم اشتباه نگرفتید که به کشور خسارت بزند یا نعوذ باالله معصوم هستید؟! یک مثال ساده، وزیر کار و رفاه آقای عبداللهی را چه کسی انتخاب کرد؟ شما انتخاب کردید! می دانستید هیچ تجربه اجرایی ندارد و قبلا حتی یک واحد کوچک صنعتی اداره نکرده و بعد مدتی هم فهمیدید اشتباه کرده اید. دولت تدبیر کرد و خود این شخص استعفا کرد.

عزیز من این وزارتخانه حداقل 400 هزار میلیارد ثروت دارد. در مدیریت، علم مدیریت شما حتما باید خوانده باشید که یک مدیر می تواند با انتخاب هایش می تواند 90 درصد یک سیستم را تغییر دهد. اصلا 90 درصد موفقیت یک مجموعه به تصمیم های مدیر وابسته است. من نمی گویم ایشان 90 درصد به این سیستم خسارت زده، 10 درصد، 10 درصد 400 هزار میلیارد چقدر می شود؟ چقدر؟ میشه چهل هزار میلیارد سهم شما ازین خسارت چقدر شد؟ تصمیمات را چه کسی گرفته است شما همان ابتدا می توانستید به ایشان رای ندید و بگویید ضعیف است. حالا که رای دادید خسارت یک وزارتخانه در مقابل یک فدراسیون که شش اتاق دارد، کدام خسارت بیشتر است؟ 5 میلیون دلار بیشتر است یا 1100 میلیون دلار؟ 

بیل گیتس هم ممکن است انتخاب اشتباه داشته باشد. اینجا که اصلا بحث اشتباه نبود، بحث اهمال بود. آن برادری که از سازمان بازرسی مامور بود، من یادم است در بازی های اول ویلموتس وقتی 5 گل زدیم، همه از ایشان حمایت کردند. پولشان را دیر ریختیم و نتوانست تحمل کند. کیروش تحمل می کرد ایشان نکرد. من یادم است همان برادر سازمان بازرسی بعد از هر گل نیم متر بالا می پرید، بعد حالا به محور یکسری بحث ها تبدیل می شود. حالا هدف این نقطه مهم این است که اولا این مسیری که دو سه تا نماینده پیش می برند من مطمئنم با تدبیر حکومت به سرانجام نمی رسد. حالا دو سه تا از این آقایان شش ماهی است در صداسیما و خصوصا شبکه سه فقط تهمت می زنند. من نمی دانم در این ایام شریف عاشورا چرا این اتفاقات رخ می دهد. آقای پژمانفر مگر نمی گویید آبروی یک مسلمان مثل خانه اش است؟ شما آمدید یک جلسه با هیات رییسه صحبت کنید بعد قضاوت کنید؟ ممکن است اقای تاج را یک بار یا دو بار دیده باشید ولی شما دارید در مورد 8 نفر که چهار نفر آن ها در جبهه بوده اند و یکی شان همسر جانبازی است که شهید شده، صحبت می کنید. راحت هم تهمت می زنید انشاالله که مقبول درگاه حق باشد!

به هر حال شرایط جامعه چه از لحاظ اقتصادی و فرهنگی بسیار بدی است و به هر حال مشکلات عدیده ای دارید بیاید این موضوعات را جواب بدهید. ما نمایندگان خوبی در مجلس داریم ولی منظورم همین سه چهار نماینده است. شما بیاید و بگویید چه کار کرده اید؟ عدد و رقم نشان می دهد نه تنها کاری نکرده اید بلکه شرایط بیشتر بد شده است. ببینید مواد غذایی، فساد اخلاقی، طلاق چه شده است؟ آقای نماینده باید از افکار جامعه عذر خواهی کند، سال دیگر هم انتخابات است. ایشان با زرنگی می آید در مورد این فاجعه ها صحبت نمی کند و آن ها را ول می کند. می گوید اینها را ول کنید، در مورد 5 میلیون ویلموتس صحبت کنید.

و تاسف این است که ما به راحتی فریب این تاکتیک ها را می خوریم. بزرگواران فوتبال شما با توجه به چیزی که خودتان برداشت می کنید با آقایان صحبت کنید و نظر بدهید. اما در چارچوبی بیافتید که آدم هایی که من سوابق شان را خدمت تان عرض کردم، بیافتید، به نظرم این عقلانی نیست. آقای استیلی که می روید صدا و سیما، اصلا کی شما رو دعوت می کردند؟ فقط می خواهند شما را دعوت کنند که صحبت هایشان را  بزنید، در این بازی قرار بگیرید و صحبت های شان را تایید کنید، واقعا مسائل کشور ما اینها است؟ درود به بچه های فوتبال که با چهار جمله همه چیز را با 4 جمله بیان کردند. نباید من که سی سال در ورزش بودم یا برادر پیشکسوت نباید در این دام بیافتیم، درست است حق پیشکسوت و ورزشکار انتقاد است اما این که من در مسیری قرار بگیریم که فرد دیگری آن را برای اهداف خودش مشخص کرده به هیچ عنوان عقلانی نیست.

آقای قاضی زاده هاشمی که این اندازه ادعای فوتبال را دارید. می دانید مسئله فوتبال کشور چیست؟ شما که ناظر دستگاه صدا سیما هستید، مشکل اصلی بحث اقتصاد است. درست است مشکل مدیریت هم داریم. 70 درصد درآمد فوتبال در دنیا از حق پخش است. چند سال پیش از ای اف سی نماینده فرستادند و با برآوردی که از شاخص جمعیت داشتند، حداقل سالی 150 میلیون دلار درآمد حق پخش فوتبال ما است. حتی کشور های همسایه ما مثل حاضر هستند این مبلغ را پرداخت کنند اما ما محدودیت هایی داریم. این مبلغ می شود سالی 4500 میلیارد، چرا یک بار از حق فوتبال دفاع نکردید؟ که باشگاه های ما به این روز بیافتند، تیم ملی این وضعیتش باشد و خود شما در مشهد نتوانید تیم داری کنید با این همه ادعا؟ چرا نگفتید و نخواهید گفت؟ چون دفعه بعدی صدا و سیما دیگر شما را راه نمی دهد! البته صدا و سیما هم مشکلات خودش را دارد. چیزی نیست که با یک حرف حل بشود اما بالاخره یک حقی است. مگر می شود یک سریال در تلویزیون ساخته و پخش شود و پولش را در صدا و سیما ندهند، فوتبال هم یک تولید است.

من خواهشم از پیشکسوتان بزرگ فوتبال، اعضای مجمع، هیات ها و باشگاه ها این است که واقعا اجازه ندهیم موضوعی که علاقه مردم ایران است، -من فراموش نمی کنم آقای کی روش می گفت شما از لحاظ علاقه مندی مردم به فوتبال بین 4 یا 5 کشور اول دنیا هستید و این سرمایه بزرگی است. چرا نباید برای استقلال و پرسپولیس آکادمی برنیم، چون پول نمی رسد! حالا این دو تیم را وارد بورس کرده اید ولی 70 درصد درآمدشان که حق پخش است را ندارند، پس حتما ورشکست می شوند. من کاری به این دو نماینده ندارم و خوبی دنیا این است که این دنیا مثل برق می گذرد. باید بابت تک تک اعمال مان پاسخگو باشیم. باید یک مثقال کار خیر انجام بدهیم که ثمره اش را ببینیم. اما من به عنوان یک جانباز می گویم نماینده عزیز، حتی حالم خوب باشد این دو عزیز را هم دعا می کنم چون آسیب به کشور آسیب به همه ما است. خدا به ما عقلانیت دهد، به ما اخلاص دهد تا تمرکز ما روی نیازهای اصلی مملکت باشد. نرویم در خیابان ببینیم سر چهار راه ها 6 تا بچه 6 تا 9 ساله ایستاده اند و مسائل بدتری که آدم فکر می کند در این شرایط اگر بمیرد بهتر است. انشاالله همه موید و موفق باشند و آنچه در کشور مصلحت است رخ بدهد. البته من نگران نیستم، در این کشور افرادی می آیند و کارهایی انجام می دهند ولی کشور صاحبانی دارند که کشور را کنترل می کنند. اینطور نیست که هرکس هرکاری می خواهد انجام دهد. امیدوار مقامات نظارتی و مقامات بالای کشور اجازه ندهند چند نفر سر یک مسئله که هیچی است اینگونه جامعه را یک سال دو سال ملتهب کنند. شما نماینده کشور یک قدم خیر بردارید. یک درصد بیکاری و گرانی خانه و مسکن را کم کنید. اگر واقعا هنر دارید این کارها را انجام دهید.

اخبار داغ 

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال تهدید شدند! گل رامین رضاییان در بازی دوستانه سپاهان در مقابل خوشه طلایی ساوه / فیلم وداع جونیت چاکر با دنیای داوری گل راندل کولو موانی به بایرن مونیخ روی اشتباه مانوئل نویر (آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آقای قاضی زاده هاشمی رییس فدراسیون نماینده مجلس هزار میلیارد آقای پژمانفر میلیون دلار آقای کی روش هیات رییسه دو نماینده صدا و سیما باشگاه ها جام جهانی حق پخش صحبت ها سی سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد