Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان نوجوانان هندبال پسر ایران در تورنمنت قبرس با کسب ۴ پیروزی به کار خود پایان دادند

ملی‌پوشان هندبال نوجوانان پسر ایران در تورنمنت قبرس با کسب ۴ پیروزی و عنوان قهرمانی به کار خود پایان دادند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران که برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی یک تورنمنت تدارکاتی در قبرس شده با کسب چهار پیروزی عنوان نخست این تورنمنت را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار نخست این تورنمنت ملی‌پوشان ایران موفق شدند مقابل قبرس به پیروزی دست پیدا کنند و در دومین دیدار نیز ازبکستان را شکست دادند.

در ادامه این تورنمنت تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران مقابل نماینده صربستان به پیروزی رسید و با کسب پیروزی در آخرین دیدار خود مقابل ازبکستان با کسب چهار پیروزی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی دارینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی خواجه سلیمی، ایلیا گلی، بنیامین خداوردیان‌، علی حیدریان، امیر حسین کرمی، آریا مژه‌گان، شایان فرشته نژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورقاسمی، علی امیر یوسفی، امیر رشید آبادی، ماهان دولت خواه، مهرشاد دانشی، امیرعباس زارعی، ابوالفضل راه‌شناس اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان ایران اعزامی به تورنمنت تدارکاتی قبرس را تشکیل می‌داد.

مهدی اخوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی‌زاده (سرمربی)، حمید ربانی‌کیا (مربی) و رضا سرسنگی (ماساژور) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران را در این تورنمنت تدارکاتی تشکیل می‌دادند.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی منامه بحرین آماده می‌کند. ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا به ترتیب به مصاف تیم‌های ملی کر‌ه‌جنوبی، هند، ازبکستان و بحرین می‌روند.

اخبار داغ 

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال تهدید شدند! گل رامین رضاییان در بازی دوستانه سپاهان در مقابل خوشه طلایی ساوه / فیلم وداع جونیت چاکر با دنیای داوری گل راندل کولو موانی به بایرن مونیخ روی اشتباه مانوئل نویر (آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال