Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:14:10 GMT

برگزاری همایش زینبیون در حسینیه جماران

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۸۳۸

برگزاری همایش زینبیون در حسینیه جماران

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در جلسه شئون محرم با اشاره به اینکه مداح و سخنران برنامه ظهر عاشورا نقش مهمی در کیفیت بخشی برنامه دارد، گفت: از این جهت انتخاب مداح و سخنران برای مراسم ظهر عاشورا در قتلگاه بیرجند مهم است.

او افزود: همایش زینبیون نیز در ۱۱ محرم در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام  رضایی ادامه داد: سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ طراحی شده است تا افراد علاقمند پیامک لبیک برای فعالیت در حوزه جهاد تبیین ولو در حد پنج دقیقه در روز را به آن ارسال کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: باید شرایط را به نحوی طراحی کنیم تا ظهر عاشورا همه هیئت‌ها به محل قتلگاه بیرجند برسند و همه با هم نماز ظهر عاشورا را به صورت هماهنگ برگزار کنیم.

او با اشاره به نقش معنوی و تأثیرگذار نماز ظهر عاشورا اظهار کرد: در استان‌های شرقی وقت نماز زودتر فرا می‌رسد و باید بیش از دیگر استان‌ها آماده برگزاری نماز ظهر عاشورا باشیم.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر اینکه در حد مقدورات رعایت دستورالعمل های بهداشتی امسال نیز در مراسم ویژه محرم با دقت مراعات شود تصریح کرد: البته در دو سال گذشته مردم خراسان جنوبی در این زمینه نمونه بودند که نشان از فرهنگ والای آنان دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: باید به برنامه‌های شهرستان‌های خراسان جنوبی توجه ویژه داشته باشیم چرا که بسیاری از آن‌ها از نظر فرهنگی و معنوی بسیار عمیق است.

گفتنی است برگزاری مراسم‌های ویژه بانوان در روز‌های تاسوعا و عاشورا برای خانم‌ها، ضرورت حضور مسئولین در مراسم‌های ویژه محرم و برگزاری هماهنگ نماز ظهر عاشورا از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش زینبیون ایام محرم نماز ظهر عاشورا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

نخعی سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از پنجشنبه تا صبح امروز در مناطق حصاردار، بیشه و فریز شهرستان خوسف ۵۵ میلیمتر، در علی آباد زارعین ۴۲ میلیمتر، در سربیشه ۳۹ میلیمتر، قاین و خوسف ۲۵ میلیمتر، زهان ۲۴ میلیمتر، بیرجند ۲۳ میلیمتر، دهسلم ۷ میلیمتر، بشرویه ۵ میلیمتر، حاجی آباد زیرکوه ۱۸ میلیمتر، سرایان ۱۷ میلیمتر، نهبندان ۱۶ میلیمتر، فردوس ۱۵ میلیمتر، طبس ۱۱ میلیمتر، اسدیه ۲۲ میلیمتر و درح سربیشه ۲۰ میلیمتر باران باریده است.

او افزود: برای امروز نیز ناپایداری‌های جوی و بارندگی‌ها در استان به ویژه در نواحی شمالی ادامه دارد و وقوع رعد و برق و رگبار نیز پیش‌بینی می‌شود که در شهرستان زیرکوه علاوه بر جاری شدن رواناب احتمال سیلابی شدن مسیر‌ها نیز وجود دارد.

نخعی بیان کرد: فردا شرایط جوی در استان به نسبت پایدار است، دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ابر در استان محتمل است و همچنین به لحاظ دمایی تا دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما را در استان داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد