Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:32:20 GMT

رسانه بیشترین نقش را در احساس امنیت مردم ایفا می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۷۳۰۹

رسانه بیشترین نقش را در احساس امنیت مردم ایفا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، سرهنگ مهدی واحدی عصر امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان بانه به مناسب روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه‌ها همواره پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و می‌توانند بسیاری از مسایل مهم جامعه را نیز حل و فصل کنند.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ رسانه‌ها با مرزبانان در بانه ادامه داد: شفاف‌سازی در مورد مسایل مرزی به واسطه همکاری و همراهی رسانه در این شهرستان به خوبی انجام می.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شود و بر همین اساس بینش و آگاهی مردم بیشتر شده است.

واحدی گفت: مرزنشینان بانه با مرزبانان همراه هستند و همواره خود را مرزنشین مرزبان می‌دانند و تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت در مرزها بکار می‌گیرند که این زمینه هم رسانه نقش تاثیرگذاری ایفا کردند.

وی با اشاره به شهادت ۲ مرزبانان در مرز برویشکانی افزود: مرزبانان برای ایجاد امنیت در مرزها جان خود را فدا می‌کنند که باید یاد این شهدا را همیشه گرامی بداریم.

فرمانده مرزبانی شهرستان بانه با اشاره به مشکلات و سختی‌های که مرزبانان در مرزها متحمل می‌شوند گفت: هدف مرزبانان حراست از مرزها و‌ جلوگیری از ورود قاچاقچیان و سودجویان به داخل کشور است بر همین اساس سرمای طاقت فرسایی زمستان و گرمای شدید تابستان و بسیاری دیگر از سختی‌ها تحمل می‌کنند.

انتهای پیام/2330/76

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی واحدی فرمانده مرزبانی بانه امنیت مرزهای بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت: کار انسداد مرز در مقاطع مختلفی دنبال شده و گاهی اوقات رها شده است که اکنون با تصمیمات مهم رئیس‌جمهور منابع جدیدی پیش‌بینی شده است که این کار با همت بیشتری انجام شود.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود