Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسگر مجیدی ضمن تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: یک هفته است که مردم استان مازندران میزبان شهدای والامقام شهدای مدافع حرم هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که شهدای مدافع حرم اجر دو شهید را دارند، افزود: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم آل الله از کشور هجرت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان این مطلب که شهر‌های متعدد مازندران میزبان شهدای مدافع حرم بودند، اضافه کرد: صبح امروز شهدای مدافع حرم  مهمان لشکر ۲۵ کربلا بودند و پس از آن به زادگاهشان منتقل شدند.

مجیدی خاطرنشان کرد: در روز تاسوعا و عاشورا شهدا تشییع و تدفین می‌شوند.

به گزارش فارس، پس از تلاش‌های خستگی ناپذیر گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه سوریه، پیکر‌های مطهر شهیدان «حاج رحیم کابلی، محمد امین کریمیان و مصطفی تاش موسی» تفحص و پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه، شناسایی و طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، در دهه اول محرم پیکر‌ها در شهر‌های مختلف مازندران مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا تاسوعا و عاشورای حسینی شهدای مدافع حرم شهید رحیم کابلی شهید مصطفی تاش موسی شهید محمدامین کریمیان شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال

ایسنا/ایلام پیکر پاک شهید والامقام «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس ۴۱ سال تفحص شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر شهید والامقام «محمدشفیع فیضی‌زاده»  از شهدای  ایلام بعد از ۴۱ سال غربت و دوری تفحص شد.
سردار جمال شاکرمی با اعلام این خبر امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در منزل شهید فیضی‌زاده گفت: شهید محمد شفیع فیضی زاده فرزند جاسم  در سال ۱۳۲۷در روستای چشمه پهن بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.

وی افزود: این شهید عزیز با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

خبر تفحص پیکر پاک این شهید توسط فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان به اطلاع خانواده شهید رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد