Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد :در بازه زمانی یاد شده ۶ هزار و ۴۷۱ زائر ایرانی نیز از این مرزها وارد کشور شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان بیان کرد: کل تردد ثبت شده از پایانه مرزی بین المللی شلمچه ۴۹ هزار و ۶۶۸ نفر بود که از این میزان سهم تردد زائران ایرانی ۱۷ هزار و ۶۱۶ نفر و سهم تردد اتباع خارجی ۳۰ هزار و ۳۸۱ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولانژاد ادامه داد: در مرز چذابه با تردد ۲ هزار و ۳۲۴ زائر ایرانی و سه هزار و ۶۶۲ مسافر اتباع خارجی، تردد  پنج هزار و ۹۸۶ نفر در بازه زمانی یاد شده به ثبت رسید.

مرزهای شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم