Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن امیری مقدم از اجرای طرح انسداد مبادی بی سوادی در استان کرمانشاه بصورت خانه به خانه و با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران خبر داد و گفت: انسداد مبادی بی سوادی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ریشه کنی این معضل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، بهمن امیری مقدم امروز شنبه در شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به موفقیت دانش آموز کرمانشاه "محمد بهرامی" نفر اول رشته علوم انسانی کنکور ۱۴۰۱ و نخبه علمی کشور، اظهار داشت: پس از یک دهه یک جوان کرمانشاهی در کنکور رتبه اول را کسب کرد که لازم است در این خصوص آموزش و پرورش ایشان را به عنوان الگو به مدارس و دانش آموزان معرفی کنند تا سال آینده تعداد بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود: کسب رتبه های علمی در آموزش و پرورش نشان دهنده عملکرد مثبت آموزش است.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی کامل جهت ورود دانش آموزان به مدارس را در مجموعه آموزش و پرورش در تمام پایه ها داشته باشیم و ۱۵ روز قبل از آغاز سال تحصیلی تمام تمهیدات اندیشیده شود.

امیری مقدم در ادامه از اجرای طرح انسداد مبادی بی سوادی در این استان بصورت خانه به خانه و با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران خبر داد و گفت: انسداد مبادی بی سوادی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ریشه کنی این معضل است.

وی اظهار داشت: متاسفانه فقر اقتصادی، فقرفرهنگی، مهاجرت ها، ازدواج، بدسرپرستی، کودکان کار و در سال‌های اخیر کرونا مزید بر افزایش این معضل شده است.

استاندار کرمانشاه همچنین بر استفاده از ظرفیت خیران، نهادهای دولتی و غیردولتی و مردم در راستای تحقق انسداد مبادی بیسوادی در این استان تاکید کرد.

وی اساس موفقیت کشور را آموزش و پرورش دانست و افزود: شناسایی و معرفی دانش آموزان لازم التعلیم و فاقد شناسنامه طی بخشنامه ای به فرمانداران ابلاغ می شود.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: ریشه کنی بی سوادی نیازمند عزم ملی و تعامل و همکاری همه نهادهای دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش است.

وی گفت: باید معلمین به دنبال خلاقیت های جدید از سایت ها و یا استان‌های دیگر باشند چرا که آموزش و پرورش اساس آموزش در کشور است و با آموزش و پرورش اصولی و روبه رشد در کشور شاهد توسعه و پیشرفت در جامعه خواهیم بود.

امیری مقدم همچنین خواستار استعدادیابی و مهارت افزایی دانش آموزان شد و اذعان داشت: باید استعداد دانش آموزان بر اساس علاقمندی به رشته های مختلف سنجیده شود و هر دانش آموز یک مهارت را فرا گیرد و فرهنگ کار کردن را به دانش آموزان باید بیاموزیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انسداد مبادی بی سوادی آموزش و پرورش دانش آموزان امیری مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌