Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@10:45:30 GMT

توییتر آسیب پذیری امنیتی خود را رفع کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۷۸۱۹

توییتر آسیب پذیری امنیتی خود را رفع کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، توئیتر ادعا می‌کند یک آسیب‌پذیری امنیتی که به عوامل تهدیدکننده اجازه داده بود اطلاعات ۵.۴ میلیون کاربر توئیتر را جمع‌آوری کنند و برای فروش در انجمن‌های جرایم سایبری قرار دهند را برطرف کرده است.

به گزارش techcrunch، این آسیب‌پذیری به هر کسی اجازه می‌داد تا شماره تلفن یا آدرس ایمیل یک کاربر شناخته‌شده را وارد کند و بفهمد که آیا این شماره با حساب توئیتر موجود مرتبط است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک آسیب پذیری که احتمالا می‌تواند هویت حساب‌های مستعار را فاش می‌کند.

در بیانیه کوتاهی اعلام شد اگر شخصی یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن را به سیستم‌های توئیتر ارسال کند، سیستم‌های این شبکه اجتماعی به او می‌گویند که آدرس‌های ایمیل یا شماره تلفن ارسال‌شده به کدام یک از حساب‌های توئیتری متصل است.

توئیتر اعلام کرد پس یک گزارش یافتن بخش‌های آسیب پذیر توسط یک محقق امنیتی که برای افشای آن ۶ هزار دلار جایزه دریافت کرد، این باگ را در ژانویه و شش ماه پس از کشف اولین مورد گزارش‌های اشکال در سیستم، برطرف کرده است.

بر اساس گزارش‌ها این آسیب‌پذیری برای کاربرانی که حساب‌های خصوصی یا مستعار دارند، یک تهدید جدی ایجاد می‌کند. این آسیب‌پذیری مشابه آسیب‌پذیری است که در اواخر سال ۲۰۱۹ کشف شد و به یک محقق امنیتی اجازه داد ۱۷ میلیون شماره تلفن را با حساب‌های توئیتر تطبیق دهد.

این آخرین حادثه امنیتی است که برای توئیتر در سال‌های اخیر رخ داده است. در ماه می، پس از اینکه شرکت توئیتر از شماره تلفن‌ها و آدرس‌های ایمیلی که کاربران برای تنظیم احراز هویت دو مرحله‌ای ثبت کرده بودند، برای ارائه تبلیغات هدفمند سوء استفاده کرد، این شرکت با پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار با کمیسیون تجارت فدرال موافقت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر شبکه اجتماعی توییتر اخبار فناوری اخبار مرتبط تلاش توییتر برای احیای Spaces با برخی تغییرات ۱۴۰۱/۵/۱۴ میلیون ها حساب توییتر در معرض خطر حمله سایبری ۱۴۰۱/۵/۱۴ توییتر از قابلیت جدید خود رونمایی کرد ۱۴۰۱/۵/۹ اینستاگرام ویژگی تصاویر تمام صفحه را آزمایش می کند ۱۴۰۱/۵/۱۵ ایرپاد را چطور تمیز کنیم ۱۴۰۱/۵/۱۵ به روز رسانی واتساپ با ویژگی های جذاب ۱۴۰۱/۵/۱۴ آخرین ویدیو ها آخرین جزییات از مذاکرات وین ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۹:۲۳ سنگ اندازی های واشنگتن در خط پایان؟ ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۹:۱۳ پیش‌بینی اقتصاددان بزرگ از آینده اقتصاد آمریکا ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۸:۲۲ حمله مرد تبر به دست در لیگ کشتی ایران + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۷:۱۴ فحش رکیک عادل فردوسی پور به مهدی طارمی! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۶:۴۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۹:۵۷ توییتر آسیب پذیری امنیتی خود را رفع کرد ۱۹:۵۰ راهی تضمینی برای از بین بردن غبغب ۱۹:۴۳ کاهش نرخ رشد مانده تسهیلات بانکها / پاسارگاد تنها بانک با رشد ۲رقمی! ۱۹:۴۰ تورم بیش از انتظار مردم کم می شود، اما به ۲درصد نمی رسد ۱۹:۳۶ ترفند عبور از مشکلات زندگی ۱۹:۲۳ آخرین جزییات از مذاکرات وین ۱۹:۱۷ اینستاگرام ویژگی تصاویر تمام صفحه را آزمایش می کند ۱۹:۱۳ سنگ اندازی های واشنگتن در خط پایان؟ ۱۹:۰۷ کاظمی قمی: آب رهاسازی شده از سمت ‎افغانستان وارد «‎سیستان» شد ۱۹:۰۷ کمیته بومی‌ سازی‌ وزارت ارتباطات کمک می‌کند رمزارزها در کشور جاری شود ۱۹:۰۴ احتیاجات زن به مرد زندگی اش چیست؟/ شوهران باید این نکات را بدانند ۱۸:۵۹ قیمت دام در روزهای تاسوعا و عاشورا چند؟ ۱۸:۵۱ خشک کردن گردوی تازه به روش خانگی ۱۸:۴۹ پاسخنامه رتبه های زیر ۱۰۰ هزار کشوری کنکور ۱۴۰۱ منتشر شد ۱۸:۴۷ در روز دوم و سوم مذاکرات چه گذشت؟ ۱۸:۴۵ آخرین وضعیتی ترافیکی تهران / مسافران بخوانند ۱۸:۳۸ رفتارهای جالب افراد باهوش با دیگران ۱۸:۲۳ کوچک کردن بینی بدون جراحی + روش های خانگی ۱۸:۲۲ پیش‌بینی اقتصاددان بزرگ از آینده اقتصاد آمریکا ۱۸:۱۰ اقدام چین در قطع کانال‌های ارتباطی غیرمسئولانه است ۱۸:۰۱ با این روش ها سرفه کودکان را درمان کنید ۱۸:۰۰ رشد سالانه دهه ۸۰ برابر ۱۴.۸ درصد، دهه ۹۰ فقط ۲.۱! / ۶ گروه ۸۰ درصد ارزش افزوده صنعت را تولید کردند ۱۸:۰۰ قیمت تلویزیون تی سی ال (جدول) ۱۷:۵۵ هزینه تبلیغات در اینستاگرام رونالدو و مسی چقدر است؟ ۱۷:۴۴ با این حرکات کششی از ماساژ بی نیاز شوید ۱۷:۳۴ ایران در لیست ۱۰ کشور با بالاترین نرخ تورم ۱۷:۳۱ کشاورزان، برنج خود را نمی فروشند! / شهریور ماه بهترین زمان خرید برنج ایرانی ۱۷:۲۹ هشدار به زنان باردار؛ در مصرف این مواد گیاهی احتیاط کنید ۱۷:۲۱ مروری بر ارز دیجیتال بانک مرکزی نیجریه ۱۷:۱۶ خرما و شیر؛ معجونی برای لاغری + روش ۱۷:۱۳ چین مانور نظامی جدیدی کلید زد ۱۷:۰۰ سخنگوی قوه قضائیه بر جمع آوری سگ های ولگرد تاکید کرد ۱۶:۵۴ امسال کمبود کتب درسی نداریم ۱۶:۴۴ مقصر متروپل چه کسی بود؟ ۱۶:۴۱ کاهش سه میلیونی قیمت خودروی بدون قرعه کشی در روز نیمه تعطیل بازار +جدول قیمت ۱۶:۳۸ آموزش خرد کردن پیاز بدون اشک ریختن + فیلم ۱۶:۲۳ مراسم سنتی مشعل گردانی نجفی های مقیم قم + عکس ۱۶:۱۹ برج میلاد تعطیل شد ۱۶:۱۶ همسر وهب نصرانی کیست؟ ۱۶:۱۰ گرمای هوا در تهران ادامه می یابد؟ ۱۵:۵۱ قیمت دارو نباید از قیمت مصوب شهریور ۱۴۰۰ بیشتر شود ۱۵:۴۸ خطرات مرگبار علائم التهابات مفصلی که باید جدی بگیرید ۱۵:۴۶ پیام سرپرست بانک به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون ۱۵:۴۵ جزئیات نحوه انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ ۱۵:۳۵ نحوه محاسبه مهریه تغییر می کند؟ ۱۵:۲۱ تورم بیش از ۹۷ درصدی قیمت تولیدکننده گاوداری­‌های صنعتی ۱۵:۱۹ میانجی گری ترکیه برای حل و فصل جنگ اوکراین ۱۵:۱۳ ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارات سیل به کشاورزی کشور ۱۵:۱۱ ‌چرا نوشیدن قهوه از ظهر به بعد اشتباه است؟ ۱۵:۱۰ سلامی: اسراییل تاوان سنگین بابت جنایت اخیر خواهد داد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی توییتر اخبار فناوری ارز دیجیتال آسیب پذیری شماره تلفن ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۵ ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان الگو و نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه هستند و باید در راستای ترویج و تقویت فرهنگ، اعتماد به موفقیت زنان در مدیریت و فعالیت‌های صنفی جامعه تلاش کرد و در این راه بیان عملکرد خوب آنان در عرصه‌های مدیریتی ضروری به نظر می رسد.

خلیل‌احمد سلامی امروز شنبه در اولین جلسه کمیته بانوان و خانواده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم قشرهای مختلف جامعه کار و تولید بعنوان جهادگران عرصه تلاش و خودکفایی است.

وی به نقش مهم بانوان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بدون مشارکت جدی بانوان در عرصه های مختلف، توسعه پایدار محقق نمی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمینه‌های مشارکت بیشتر بانوان در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی فراهم است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود از آنها حمایت می‌شود.

سلامی همچنین از حمایت مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان از بانوان کارآفرین خبر داد و افزود: زنان و دختران این استان بواسطه فرهنگ و پیشینه تاریخی مستحکم، از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و حمایت شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان هم در این جلسه اظهار کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز متشکل از بانوان عضو تشکل‌های کارگری و کارآفرینان می‌تواند در پیگیری مسائل این قشر پر تلاش و اثرگذار مهم باشد.

زهرا ابراهیمی گفت: طی سال‌های اخیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تلاش کرده است با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت‌هایی را از بانوان این خطه انجام دهد.

وی افزود: حضور بانوان استان در نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، برگزاری همایش و نشست های تخصصی با زنان تاثیر گذار و تقویت کمیته های بانوان دستگاههای اجرایی از جمله برنامه های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

در پایان این نشست از بانوان نماینده تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و همچنین مشاور امور بانوان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس